וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלית גוטמן והארוס בדייט רומנטי לילי

צילום: ניר פקין

17.6.2020 / 0:06

אם כל הדוגמניות והארוס שלה החליטו לנצל את ההקלה במגבלות ויצאו לדייט לילי ורומנטי באחת מהמסעדות היותר מוכרות בתל אביב - משם יכלו לתצפת על העוברים ושבים בשדרות רוטשילד וגם על צלם הפפראצי. וואלה! סלבס מאוהבת

גלית גוטמן/ניר פקין

הם נחשבים לאחד מהזוגות היותר אלגנטיים וחזקים של תעשיית הבידור. בכל זאת - היא נחשבת לאם כל הדוגמניות ולאחת שעשתה כמעט כל ג'וב אפשרי בתעשיית הבידור והוא נחשב לאחד מאנשי העסקים ואוצרי האמנות החשובים בתעשייה. אז מה הפלא שכשגלית גוטמן ויגאל אהובי יוצאים לדייט רומנטי בחסות הלילה - צלם הפפראצי קופץ מהמיטה ומחכה להם מחוץ למסעדה?

גלית גוטמן. ניר פקין
יאללה נזוז?/ניר פקין

גוטמן את אהובי, שאמנם התארסו לפני שלוש שנים (כפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס), אבל עדיין מסרבים לצעוד אל עבר החופה, לא מוותרים על הרומנטיקה ביניהם - כך ברגע שהחלו ההקלות של משרד הבריאות בעקבות וירוס הקורונה, הם החליטו לצאת לארוחת ערב רומנטית במסעדת הקנטינה האהובה עליהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גלית גוטמן. ניר פקין
תסתדר, יש פפראצי/ניר פקין

השניים, הצטרפו לחברים קרובים שלהם והתמקמו על המרפסת, כך יכלו לתצפת על העוברים והשבים בשדרות רוטשילד וגם לנשום אוויר צח שמעלה את רמת הרומנטיקה. בסיום הארוחה, הבחינו השניים בצלם הפפראצי אך לא נתנו לו להרוס את האווירה הרומנטית, חייכו אליו ואיחלו לו לילה טוב. מתוקים.

וואלה! סלבס יוצאת לארוחות רומנטיות רק באיזור הנקניקים של טיב טעם. יש טעימות חינם.

גלית גוטמן. ניר פקין
יאללה מאמי, זזים/ניר פקין
גלית גוטמן. ניר פקין
כמה קלאס/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully