וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום אביב בדרך לריאליטי מסקרן במיוחד

14.6.2020 / 10:36

אחד השפים היותר מדוברים בשנים האחרונות, שפרץ לחייכם בתכנית ריאליטי - ישוב למסך הקטן. כן, גם הפעם בתכנית מציאות אלא בסגנון קצת שונה ומיוחד יותר. אז תכינו את הממחטות. וואלה! סלבס אמיתית

טום אביב מתקעקע באירוע השקה

את השף טום אביב נראה שכבר אין אחד שלא מזהה ברחוב - הילד הרע והמקועקע של תעשיית הבידור שהגיח לחייכם בתכנית "מאסטר שף" והפך את 15 דקות התהילה לקריירה משגשגת ואימפריה של ממש שכוללת לא מעט מסעדות ואין ספור הופעות על המסך, יחזור בקרוב לככב על המרקע, אלא שהפעם הוא יעשה את זה בתכנית מציאות קצת שונה.

טום אביב. אלירן אביטל
מתעד כל רגע/אלירן אביטל

לוואלה! סלבס נודע כי אביב, אחד שעבר לא מעט בחיים וגם לא ממש מתבייש לדבר על זה, מסתובב בימים אלו עם מצלמה ומתעד את כל מה שקורה בחייו. אם עדיין לא הבנתם, השף הצעיר והרווק הלוהט עורך פיילוט לתכנית המציאות "מחוברים" - במהלכה הוא מתעד כל רגע ורגע במהלך מספר שבועות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
טום אביב. אלירן אביטל
יש פה מצלמות?/אלירן אביטל

אביב ההורס הגיע עם המצלמה גם לצילומי קמפיין הגאווה שערכה רשת "אדידס" לרגל חודש הגאווה - שם הצטלם לצד דנה פרידר, מארינה מקסימיליאן ואנחל בונני ולא הפסיק לצלם כל רגע ורגע והסביר שזה חלק מהג'וב החדש שהוא מקווה לקבל במידה והפיילוט שלו יהיה מספיק מעניין. או במילים אחרות: אם החיים שלו יהיו מספיק צבעוניים, מסקרנים וסוערים.

וואלה! סלבס עשתה אודישן למחוברים אבל אף אחד לא הסכים להתחבר אליה.

טום אביב. אלירן אביטל
תצלם אחי, תצלם/אלירן אביטל
טום אביב. אלירן אביטל
את הקוביות אתה גם מתעד?/אלירן אביטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully