וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הפרידה הלא אופנתית הזו עוד ידברו הרבה

12.6.2020 / 0:04

בזמן שרוסלנה רודינה מתכננת להפתיע את החבר ההורס שלה בחופשה רומנטית לתאילנד, ניב סולטן כבר ארזה את המזוודות ועזבה את הדירה שלה ושל מאור שוויצר - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

יח"צ - חד פעמי

את המצעד נפתח עם אחת הדוגמניות היותר לוהטות בתעשייה, רוסלנה רודינה, שהחליטה שלמרות שהקורונה גרמה לה לבטל את החופשה הרומנטית שלה ושל בן זוגה לפירנצה, היא לא נכנעת בקלות והכינה לו הפתעה - חופשה זוגית לתאילנד בחודש ספטמבר בתקווה שהשמיים יפתחו עד אז.

רוסלנה רודינה. אלירן אביטל,
מכינה הפתעה לחבר. רוסלנה/אלירן אביטל

ומזוג אחד לזוג אחר, שכבר לא יטוסו כנראה לחופשות רומנטיות או לירח דבש כפי שהיו מתוכננים לעשות אחרי שיתחתנו - מאור שוויצר וניב סולטן - שכבר היו מאורסים והחלו בתכנוני החתונה אבל בסוף החליטו להיפרד, כפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס. כעת, כך מספרים החברים, סולטן עזבה את הדירה המשותפת.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
ניב סולטן, מאור שוויצר מאורסים. אינסטגרם, צילום מסך
עזבה את הדירה. מאור וניב/צילום מסך, אינסטגרם

הגענו כבר למקום השלישי, עדיין בענייני זוגות, הפעם מדובר בזוגיות חדשה - זו של כוכבת "מאסטר שף", ליאור אוחיון שבתקופה האחרונה אוחזת בחבר חדש ומוכשר לא פחות, הדי ג'יי רוי ליבוביץ' שמוכר בסצנת המועדונים התל אביבית.

ליאור אוחיון, רוי ליבוביץ'. אינסטגרם, צילום מסך
זוג חדש. ליאור ורוי/צילום מסך, אינסטגרם

אל המקום השני והמכובד מגיע, איך לא, עוד זוג, שמשאיר אבק לכל שאר הזוגות ויכול ללמד אותם מה היא זוגיות מוצלחת - ככה זה שירדן הראל ובעלה, עומרי שלום, לא רק מגדלים זוג תאומים מתוקים אלא גם לוקחים את האהבה הזו להפסקת הפרסומות בה יככבו בפרסומת חדשה למוצר תינוקות.

ירדן הראל, עומרי שלום. אינסטגרם, צילום מסך
מביאים את האהבה למסך. ירדן ועומרי/צילום מסך, אינסטגרם

ובמקום הראשון איך, הפרידה שכנראה עוד ידברו עליה הרבה אם היא תצא לפועל - זו של הכוכב ההורס, יהודה לוי, וחברת האופנה 'רנואר' שככל הנראה יסיימו את היחסים ביניהם אחרי העונה הבאה, אז יסתיים החוזה של הלוי ובחברה כבר מתחילים לגשש אחר פנים חדשות שיחליפו אותו.

וואלה! סלבס לא נפרדת עד שלא זורקים אותה מכל המדרגות.

יהודה לוי רנואר. אלירן אביטל,
פרידה לא אפנתית.יהודה/אלירן אביטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully