וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסלנה רודינה מכינה הפתעה רומנטית לחבר

וואלה! סלבס | צילום: אלירן אביטל

11.6.2020 / 1:17

הדוגמנית ההורסת והחבר שהיא מעדיפה להשאיר רחוק מאור הזרקורים, התבאסו כאשא הטיול הרומנטי שלהם לאיטליה בוטל בגלל וירוס הקורונה. אל דאגה, כי רוסלנה רודינה דאגה להכין לו הפתעה רומנטית ליום שבו יפתחו השמיים. וואלה! סלבס מעופפת

רוסלנה רודינה מצטלמת ל-Femina/(יח"צ)

לא מעט אנשים בעולם ובהם גם המפורסמים המקומיים, נורא התבאסו לגלות שדווקא בתקופת הקיץ - בה רגילים לארוז את המזוודות ולטוס ליעדים אקזוטיים, יאלצו דווקא להישאר בביתם ובמקרה הטוב, לנפוש רק בבתי מלון בארצם או לרבוץ על החופים המקומיים.

אחת כזו היא אחת הדוגמניות הלוהטות בישראל, רוסלנה רודינה - שתכננה חופשה חלומית עם החבר החתיך איתי פז לאחד היעדים היותר רומנטיים בעולם, פירנצה.

רכלו על רוסלנה באינסטוש

רוסלנה רודינה. אלירן אביטל,
רמז? מישהו? רוסלנה רודינה/אלירן אביטל
רוסלנה רודינה. אלירן אביטל,
לוהטת. רוסלנה ל-Femina/אלירן אביטל

אז נכון, לעיר הבירה של טוסקנה הם כבר לא יגיעו השנה, אבל אל תשכחו שאתם מדברים על רודינה - בחורה שלא מוותרת בקלות. אז מר פז החמוד, וואלה! סלבס לא רצתה להרוס לך את ההפתעה אבל כדאי שתתחיל לחפש בגדי ים אופנתיים, כי בקרוב מאוד אתה והחברה המושלמת שלך תטוסו ליעד לא פחות שווה, או במילים: תאילנד.

עוד בוואלה!

רוסלנה רודינה נרגעת... בלי בגדים כמובן

לכתבה המלאה
רוסלנה רודינה. אלירן אביטל,
בקיץ הקרוב תלבשי לבן?/אלירן אביטל

רוסלנה המהממת עלתה אתמול על לנז'רי מינימלי במסגרת צילומים לקמפיין של רשת "Femina" ומלבד העובדה שהיא גרמה לכולם להזיע גם מתחת למזגן, סיפרה (או יותר נכון פלטה) שהיא מתכננת הפתעה למי שככל הנראה יהיה בעלה בעתיד הקרוב - חופשה לחופי תאילנד האקזוטיים.

רוס גילתה שלמרות שמשבר הקורונה עדיין מרחף מעל כולם, היא כבר סגרה כרטיסים לחודש ספטמבר בתקווה שעד אז השמיים כבר יפתחו וכולם יוכלו לגדוש מחדש את שדה התעופה.


וואלה! סלבס תכננה לחבר שלה הפתעה - חופשה בסחנה, אבל לא היה לה מספיק כסף לכרטיסים.

רוסלנה רודינה. אלירן אביטל,
היידה תאילנד/אלירן אביטל
רוסלנה רודינה. אלירן אביטל,
הלכה ההפתעה, אופסי! רוסלנה/אלירן אביטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully