וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה לוי ורנואר בדרך לפרידה

10.6.2020 / 13:52

פרסום ראשון: אחרי חמש שנים בהן שימש כפרנזטור הראשי של מותג האופנה, נראה שעכשיו השחקן המסוקס וחברת הבגדים החליטו להגיד יפה שלום ולהיפרד כידידים, כך שבימים אלו כבר מתחילים לחפש אחר מחליף. וואלה! סלבס גומרת

רנואר

טלטלה בעולם האופנה! אחד משיתופי הפעולה המוצלחים ביותר שידעה תעשיית האופנה עומד להסתיים ממש בקרוב - לוואלה! סלבס נודע כי אחרי חמש שנים של עבודה משותפת ודי מוצלחת בין השחקן יהודה לוי וחברת האופנה "רנואר", בימים אלו מדברים הצדדים על פירוק החבילה, כך שבקרוב מאוד כבר לא תראו את אחד הגברים היותר מסוקסים בתעשייה מחייך אליכם משלטי חוצות באיילון. יש הצעות למחליף?

יהודה לוי על סט רנואר. רפי דלויה
ביוש. יהודה/רפי דלויה

לוי, שהצטרף לחברה כפרנזטור הראשי בשנת 2015, כיכב בלא מעט קמפיינים של החברה והיה אחד הפנים המזוהות איתה, אך כעת, כך מספרים גורמים בחברה לוואלה! סלבס, הם מחפשים לרענן את הצוות שלהם ולאחר שנפרדו מנועה קירל, כעת הם גם עתידים להיפרד מלוי. "הוא חתום על חוזה לעוד עונה אחת ואז הם כנראה יפרדו לשלום", סיפר מקורב, "הצדדים מיצו את הקשר ונפרדים בצורה יפה וידידותית, פשוט בחברה הבינו שהם צריכים לחדש את הצוות המוביל שלהם".

מרנואר נמסר בתגובה: "אנחנו מבינים שנושא הפרנזטורים מעורר שיח ועניין, יודה לוי הוא עדיין חלק ממשפחת רנואר. נכון לרגע זהנ לא התקבלה אף החלטה".

וואלה! סלבס נפרדה מחברת האופנה XXXXL כי הבגדים שלהם כבר לא עלו עליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יהודה לוי רנואר. אלירן אביטל,
אחרי חמש שנים/אלירן אביטל
יהודה לוי רנואר. וואלה! NEWS,
פרזנטור!/וואלה! NEWS
תצוגת אופנה רנואר - חורף 2017. רנואר
ניפרד כידידים/רנואר
  • עוד באותו נושא:
  • יהודה לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully