וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפאווור קאפל המאורס נפרד, וכולם בהלם

5.6.2020 / 5:14

בזמן שהתעשייה קיבלה לזרועותיה פאוור קאפל חדש וצעיר, היא נפרדה מאחד הזוגות היותר נוצצים בתעשייה שאמנם רק התארס אבל החליט לפרק את החבילה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

ניב סולטן, מאור שוויצר/עידו שחם

את המצעד נפתח עם מזל טוב אחד גדול לאחת הדוגמניות היותר מפורסמות בישראל, הלא היא בר רפאלי, שכמיטב המסורת חוגגת לעצמה מסיבת יום הולדת מיוחדת במינה, שגם שהפעם - היא החליטה לעשות את זה (כמה מפתיע) בשושו ובדיסקרטיות בוילה בצפון כשהיא מוקפת רק בחברות הטובות שלה.

בר רפאלי חוגגת יום הולדת בצפון, יוני 2020. אינסטגרם, צילום מסך
חוגגת רק עם חברות. בר/צילום מסך, אינסטגרם

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאת עוד דיווה שיכולה לחגוג את העובדה שהיא הפכה לזמרת בינלאומית, ככה זה כשהקול המרטיט של נסרין קדרי מגיע עד לדובאי או יותר נכון לאיש עסקים מאוד מאוד עשיר שחי שם והציע לזמרת המפורסמת להגיע במטוס פרטי, להתארח בסוויטה חלומית ולזכות לאירוח של מלכות רק בשביל שיזכה לשמוע אותה שרה באירוע פרטי שהוא עורך. היא עוד חושבת על זה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
נסרין קדרי. ניר פקין
תטוס לדובאי? נסרין/ניר פקין

הגענו כבר למקום השלישי, נשארים בגזרת הדיוות שחוגגות את עצמן, אלא שהפעם זה נגמר באקרודים צורמים כי מסיבת הדוגמניות של עלית מודלס אמנם נחלה הצלחה בכל הקשור לאורחים הנוצצים ולאווירה המושלמת - אלא שאז הכל הופסק על ידי המשטרה שעצרה את המסיבה ופיזרה את האורחים מאחר והמפיקים הפרו את חוקי הקורונה.

נטע אלחמיסטר. אור גפן,
מסיבת קורונה. נטע ובר/אור גפן

אל המקום השני והמכובד מגיע זוג חדש ונוצץ שאתם לא כל כך מכירים אבל את ההורים שלהם אתם דווקא מכירים טוב מאוד - אז תגידו שלום למור בסיס רחמים, הבן של אירית רחמים ולירן בסיס, ודניאל קייזמן שטראוס, בתם של עופרה שטראוס ועדי קייזמן שיוצאים קבוע כבר כמה שבועות וניסו להסתיר את הזוגיות מכולם - עד שהגיעה וואלה! סלבס כמובן וחשפה את מערכת היחסים הנוצצת.

מור בסיס. צילום מסך, צילום מסך
זוג חדש. מור ודניאל/צילום מסך, צילום מסך

ובמקום הראשון, איך לא, עוד חשיפה של וואלה! סלבס הפעם על אחד הזוגות היותר לוהטים בתעשייה - מאור שוויצר וניב סולטן - שאמנם התארסו רק לפני ארבעה חודשים אבל כפי שוואלה! סלבס סיפרה לכם לראשונה, החליטו לפרק את החבילה, להיפרד כל אחד לדרכו ולהשאיר תעשייה שלמה בהלם מוחלט.

וואלה! סלבס עדיין בהלם שבן הזוג שלה החליט להיפרד ממנה אחרי שגילה שהיא ממציאה שהם בזוגיות. מה?!

ניב סולטן, מאור שוויצר מאורסים. אינסטגרם, צילום מסך
הלם! ניב ומאור/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully