וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחה על בטוח: קרן פלס נרטבת רק עם מסיכה

6.6.2020 / 0:01

זה רק נראה נוצץ, כי הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. הפעם יעל בר זוהר וגיא זוארץ מחוזקים, איתי לוי מבולבל, גל גברעם לא חוששת מפסי שיזוף. וגם: הצילו את עמרי בן נתן, שוטף בעיטה לבטן ה(לא) רכה שלו. צפו. וואלה! סלבס עממית

עמרי בן נתן עושה כושר (אינסטגרם)

לא תאמינו, אבל מיכל אנסקי קונה במכולת. ניקול ראידמן עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ואייל גולן - גם הוא עובד עם המכשירים בחדר הכושר כדי להשוויץ בגזרה. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת המפורסמים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי זה רק נראה נוצץ.

גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ 6.6.20. אינסטגרם, צילום מסך
עמרי בן נתן/צילום מסך, אינסטגרם

לא מספיק שקשה לשמור על השרירים עם (או בלי) המסיכה. לא מספיק שנורא חם ומזיעים בזמן האימון. לא מספיק שאף אחד לא מוכן להתקרב אליך כדי לראות את התוצאות - אז עמרי בן נתן גם חוטף #פצצות_לקוביות תוך כדי שהוא נמתח? איזה מן אימון בועט זה?!

רק נראה נוצץ 6.6.20. אינסטגרם, צילום מסך
קרן פלס/צילום מסך, אינסטגרם

קרן פלס יודעת שאף פעם אי אפשר להיות ממש, אבל ממש בטוח, עם כל בהלת הקורונה הזאת - כך שכאשר היא טובלת במים המלוחים מול מלון 'הרודס', תתמגן עם קרם מקדם הגנה על המחשוף וגם עם מסיכה רפואית על פניה. אז מה אם זה מוזר, #בלי_עין_הרע

רק נראה נוצץ 6.6.20. אינסטגרם, צילום מסך
גל גברעם/צילום מסך, אינסטגרם

אם כבר מקדמי הגנה ודומיהם, אין טעם למסור אחד שכזה לגל גברעם. גם לא פראו או שמלת חוף, לא גופייה וכנראה שלא נמצאה #חליפת_גלישה באזור, היא פשוט תספוג קרני שמש כשהיא לובשת חולצה גדולה, גדולה מאוד.

רק נראה נוצץ 6.6.20. אינסטגרם, צילום מסך
דר זוזובסקי/צילום מסך, אינסטגרם

יש כאלה שמתכסים, אבל דר זוזובסקי? עשתה נעמי ולפני שעלתה על טיסה, היא לקחה את זה לאקסטרים... #כור_אטומי_שיק

רק נראה נוצץ 6.6.20. אינסטגרם, צילום מסך
גיא זוארץ ויעל בר זוהר/צילום מסך, אינסטגרם

אי אפשר לטוס לחו"ל, אבל האמינו לי, לכו לטיל ב#פינות_החמד של ארץ ישראל, באמונה שלמה, כמו שעשתה יעל בר זוהר באזור העיר העתיקה שבירושלים. שם, כנראה התפללה להחזרת האמון במין האנושי, אחרי צפייה בעוד פרק של "הישרדות" בכיכובו של בעלה, גיא זוארץ.

רק נראה נוצץ 6.6.20. אינסטגרם, צילום מסך
איתי לוי/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: לא ברור אם איתי לוי חושב שיש למבט המהופנט על חברו קטע, או שהוא סתם לא בפוקוס אחרי האימון, אבל התוצאה היא תמונה שהתחבבה עליו מספיק על מנת לפרסם אותה ברשת. #נראה_מתאמץ_יותר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully