וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הריאליטי שהרס לישראל אוגלבו את התדמית

29.5.2020 / 0:21

בזמן שדנה פרידר עברה לגור ביחד עם החבר החדש שלה רק אחרי מספר חודשים, החברה הטובה שלה - ימית סול - קיבלה בשורה משמחת אף יותר שהיא ובעלה מצפים לבייבי שלישי. כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

ישראל אוגלבו בדרך ל"הישרדות VIP" (צילום: ניר פקין)

את הרשימה נפתח עם התחלה חדשה עבור אמן החושים, ליאור סושרד, שאמנם מבלה את רוב זמנו מעבר לים, אבל בארץ מחכה לו משפחתו הנאמנה, כך שעל מנת שיוכלו להנעים את זמנם בזמן שהוא מבלה עם קים קרדשיאן, החליט סושרד להעביר אותם לדירה חדשה ומפוארת יותר בלוקיישן יוקרתי מזה שהיו גרים בו עד עכשיו.

ליאור סושרד. ניר פקין
מובינג. ליאור/ניר פקין

קדימה למקום הרביעי, עדיין עם התחלות חדשות ומעברי דירות כי גם דנה פרידר והחבר החדש, אריאל פרדו, החליטו שארבעה חודשים זה מספיק זמן על מנת שיוכלו לארוז את המזוודות ולאחד כתובות, כך שלאחרונה - השניים עברו לגור ביחד בדירה חדשה שתשמש עבורם את הקן האישי שלהם.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
דנה פרידר. צילום מסך, צילום מסך
מאחדים כתובות. דנה והחבר/צילום מסך, צילום מסך

הגענו כבר למקום השלישי, גם כאן מדובר בהתחלה חדשה, הפעם של החברה הטובה ימית סול שקיבלה את אחת הבשורות הטובות שכל אישה מצפה לה - היא ובעלה, ישראל נוטס, מצפים לבייבי שלישי במספר שיצטרף לשני הבנים הגדולים שכבר מחכים בציפייה שאמא תחזור הביתה עם תוספת חדשה.

ימית סול ובעלה, ישראל נוטס. אור גפן,
קולולו. ימית וישראל/אור גפן

אל המקום השני והמכובד מגיעה התחלה ממש טרייה כי לאון רפאלי, האח של, יש חברה חדשה ולוהטת במיוחד. אז תגידו שלום לדוגמנית דיאן שוורץ, בת ה-21, שנראית לאחרונה יותר ויותר צמודה לגברבר המפורסם.

דיאן שוורץ, און רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
זוג חדש. דיאן ואון/צילום מסך, אינסטגרם

ובמקום הראשון, כוכב הריאליטי שהצליח לזעזע את הביצה - אחרי שישראל אוגלבו נכנס ללב של כל הצופים כשזכה במקום הראשון בריאליטי "האח הגדול", נראה שכעת, כשהוא מככב בריאליטי קצת שונה "הישרדות", הוא מצליח לעורר תגובות לא כל כך אוהדות ותומכות ואפילו די זועמות כמו זו של רונה לי שמעון שכתבה פוסט בפייסבוק בו תהתה, "למה ממשיכים ללהק את גוש האלימות הזה?!?!.

וואלה! סלבס משתמשת באלימות רק בתור לפלאפל השכונתי.

הישרדות ישראל אוגלבו. רשת 13, צילום מסך
החליף עורו? ישראל/צילום מסך, רשת 13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully