וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה הוזמנה משטרה לצילומים של רותם סלע?

28.5.2020 / 2:56

הדוגמנית/שחקנית הגיעה לעוד יום צילומים ארוך ומייגע, רק שבמקום לסיים אותו במחיאות כפיים של הצוות - הוא הסתיים בסירנות של המשטרה שהגיעה לעשות סדר. אז מה קרה שם? וואלה! סלבס צ'קלאקה

רותם סלע/יחסי ציבור

ימי צילום הם לא דבר פשוט וקל - כך תגיד לכם כל שחקנית, דוגמנית או אפילו ניצבת. הצילומים יכולים להיערך שעות, לפעמים בתנאי טבע לא קלים במיוחד ולרוב תחת המון לחץ אבל מעטות הפעמים שהם נגמרים עם ניידות משטרה. זה בדיוק מה שקרה לרותם סלע, שהצטלמה בתחילת השבוע לקמפיין נוסף אך נאלצה להתמודד גם עם לובשי המדים הכחולים.

רותם סלע. יחסי ציבור,
שמישהו יעצור אותה/יחסי ציבור

סלע, שהצטלמה לרשת "קאזה", שעל קטיפת הקמפיין קראתם כאן לראשונה, אמנם רגילה לעבוד בתנאים לא קלים בכלל, קיבלה הפעם דווקא וילה מפוארת בהרצליה פיתוח כלוקיישן, כך שהכל היה אמור להיות נוח ונעים. אלא שאז, התחילו שכנים ועוברי אורח סקרנים לרחרח ולהציץ אל תוך הווילה עד שחלקם אף עברו את הגבול ונכנסו על מנת לבקש סלפי עם הכוכבת המפורסמת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רותם סלע. יחסי ציבור,
יופי לא חוקי/יחסי ציבור

מהר מאוד מצא את עצמו צוות הצילום משמש כצוות האבטחה של השחקנית המוכרת, כך שלבסוף, בלית ברירה - הוזמנה משטרה למקום על מנת לפזר את ההפגנה ולהזיז את הקהל מהמקום על מנת שסלע ואנשי ההפקה יוכלו להמשיך לצלם את הפרסומת.

וואלה! סלבס מתקשרת למשטרה בכל יום צילום שתחקור מי גנב את האוכל מהבופה.

רותם סלע. יחסי ציבור,
שהשולחן לא יתלכלך!/יחסי ציבור
רותם סלע. יחסי ציבור,
פוזרה ההפגנה/יחסי ציבור
  • עוד באותו נושא:
  • רותם סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully