וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונה לי שמעון נגד ישראל אוגלבו: למה מלהקים את ישראל?

27.5.2020 / 14:17

השחקנית ההורסת צפתה בפרק של "הישרדות VIP" וכנראה מאוד לא אהבה את מה שראתה שם, או יותר נכון את ההתנהגות של ישראל אוגלבו אז היא החליטה לצאת עליו בעמוד הפייסבוק שלה, ונראה שהיא לא היחידה שחושבת ככה. וואלה! סלבס עושה אש

רשת 13

אם גם אתם צפיתם ב"הישרדות VIP" והרגשתם לא בנוח בספה שלכם עם החומרים הקשים שאתם רואים, אז אולי תרגישו בנוח כשתדעו שאתם לא היחידים שהרגישו ככה. ממש לא, למעשה - יותר ויותר גולשים ברשתות החברתיות מזדעזעים מההתנהלות האלימה של השורדים ובעיקר, בעיקר של אחד בשם ישראל אוגלבו שנראה, כך על פי התגובות, חצה את כל הגבולות.

רונה לי שמעון. ניר פקין
לא אהבה את מה שראתה. רונה/ניר פקין

מי שלא יכלה להישאר אדישה או להסתפק בעוד תגובה מיני רבות, היא רונה לי שמעון, שהחליטה להגיד בקול מה שלא מעט אנשים חושבים כשכתבה סטטוס, "למה ישראל כל כך אלים?", כתבה השחקנית המוכשרת, "למה ממשיכים ללהק את גוש האלימות הזה?!?!". נראה שרונה לי פתחה תיבת פנדורה, שכן כל הטוקבקיסטים תמכו בה וחיזקו את עמדתה. "קיבלתי בחילה", כתב המעצב יובל כספין, בזמן ששני קליין כתבה, "זה נהיה פתאטי" ואילו השחקנית, עירית קפלן, כתבה: " האלימות מספקת להם צהוב ..." עושה את התכנית" אבל זה מעורר בי באותה המידה חלחלה . בריונות כמקדם רייטינג". אכן לא נעים.

וואלה! סלבס לא מוכנה לשרוד שום אלימות אלא אם כן מכים אותה עם פחמימה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הישרדות ישראל אוגלבו. רשת 13, צילום מסך
אלים מדי? ישראל/צילום מסך, רשת 13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully