וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת המים של אסיף אלקיים VS עדי ביטי

30.5.2020 / 0:18

זה רק נראה נוצץ, כי הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. הפעם, לכבוד חג המים - קארדי בי מאבדת את הבגדים מול המצלמה, לי בירן מתרחץ בטבע, אסיף אלקיים מדגמן בריכות ועדי ביטי מרטיבה את החבר בליקוקים. צפו. וואלה! סלבס עממית

קארדי בי בבגד ים (אינסטגרם)

לא תאמינו, אבל גם עדן בן זקן בטח קונה פירות וחולמת על טנא גדוש. פנינה רוזנבלום חיפשה בעבר שיבולים בשדות ואסי עזר - גם הוא לפעמים רגיש ללקטוז. אולי. כנראה. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת המפורסמים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם, גם בחגים ומועדי ישראל.

כדי לסכם את חוויות חג מתן תורה, או חג המים למביני עניין, כמו שצריך, וואלה! סלבס אסםה עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם רטובות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי גם בחג השבועות זה רק נראה נוצץ.

גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ 30/5/2020. אינסטגרם, צילום מסך
קארדי בי/צילום מסך, אינסטגרם

זה בסדר, קארדי בי, אף אחד לא מצפה ממך למרוח מקדם הגנה, לחבוש כובע רחב שוליים, לסחוב בקבוקי מים או להתחמש במשקפי שמש בתוך הבית, עוד לפני שיצאת לבריכה בנעלי עקב. אז למה לטרוח לשמור על החלק העליון שמכסה לך את הביקיני? #טיף_טף

רק נראה נוצץ 30/5/2020. אינסטגרם, צילום מסך
אסיף אלקיים/צילום מסך, אינסטגרם

יש כאלה שמתאימים את צבע החגורה לזה של הנעליים. את הליפסטיק לגוון השרשרת, או את התחתונים שלהם לגרביים. אבל אסיף אלקיים? מתאים את צבע המים שבהם הוא טובל, עם או בלי בגדים, לעיניים. #טרו_בלו

רק נראה נוצץ 30/5/2020. אינסטגרם, צילום מסך
עדי ביטי/צילום מסך, אינסטגרם

אם כבר חג המים, עדי ביטי והחבר השרירי שלה משפריצים הורמונים ו#רוח_נעורים במהלך בילוי בלי הרבה בגדים לכבוד יום הולדתה. רגע, הם בבגד ים, אבל איפה גי"ז ממתין להם?

רק נראה נוצץ 30/5/2020. אינסטגרם, צילום מסך
קסניה טרטול/צילום מסך, אינסטגרם

אתם תירגעו בבריכה, קסניה טרנטול תגיע אליה אך ורק על מנת לשחות, לצלול, לטבול ואז לתרגל נשימות או שחייה צורנית. הגברת הזאת נכנסת למים כדי #לעבוד!

רק נראה נוצץ 30/5/2020. אינסטגרם, צילום מסך
אנחל בונני/צילום מסך, אינסטגרם

קשוח פה, על כדור הארץ, בשבועות האחרונים... כך שבמקום לשבור את הגלים באוסטרליה, הוואי או סרי לנקה, אנחל בונני נאלץ להידבק אל הגלשן שלו בחופים המקומיים. לפחות מיהמלח הם אותם #מי_מלח.

רק נראה נוצץ 30/5/2020. אינסטגרם, צילום מסך
לי בירן/צילום מסך, אינסטגרם

מה, לא קרה לכם שהתקלחתם בבקתת רחצה עשויה מעץ בחיק הטבע, על רקע נוף מדברי ועקרבים או שיקוצים אחרים מסתובבים לכם בין הרגליים, כמו הנחש שהבאתם מהבית, בסגנון "#בית_קטן_בערבה"? כי לי בירן...

רק נראה נוצץ 30/5/2020. אינסטגרם, צילום מסך
כריסטינה אגילרה/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: כריסטינה אגילרה, ברור שצריך להתנגב בחלוק המפנק אחרי כל המים האלה, אבל למה צריך #לחלוץ_שד תוך כדי שהכל מצולם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully