וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת השבט, מי השורד שהכי אהבתם לשנוא בכל עונות "הישרדות"?

29.5.2020 / 0:18

10 עונות ארוכות כללו המון משתתפי ריאליטי ו-VIP שאהבתם (או קצת פחות) בתחרות על האי הרחוק שמלא המשימות. בעקבות הסערה לה גרם ישראל אוגלבו השבוע, וואלה! סלבס מבקשת שתבחרו לא את הזוכה האהוב - אלא את הנבל הטלוויזיוני הכי גדול בתולדות "הישרדות" לדעתכם. הצביעו

דוד דביר וגיא זוארץ בטריילר ל"הישרדות VIP"/רשת 13

יותר משצופי "הישרדות" הישראלית אוהבים לאהוב את השורדים באי הבודד, אם לשפוט לפי ההיסטוריה של אחת מתכניות הריאליטי המדוברות ביותר בתולדות הטלוויזיה המקומית - מדי עונה, בלי יוצא מהכלל - ישנו לפחות דייר אחד שכולם, טוב, רוב הצופים פשוט אוהבים לשנוא. הם תמיד יזממו, יריבו על המסך או יביעו "דעה לא פופולרית", יחרחרו מריבות מבלי ששורדים אחרים ירגישו, יגנבו פסלוני חסינות וימשכו בחוטים של חבריהם, כך שהשואו בבית הוא בסופו של דבר מעניין הרבה יותר עבור אלה שאוהבים את התחרות בין השבטים מאז 2007.

רכלו על ה"רעים" של "הישרדות" באינסטגרם

השבוע, שורד עונת האח"מים 2020, ישראל אוגלבו - עלה לכותרות אחרי שעצבן בהתנהותו על האי הבודד כמה צופים. כך שממש כמו המנחה גיא זוארץ, וואלה! סלבס החליטה שאחרי אחרי שבע עונות "שגרתיות", פחות או יותר, פלוס עוד שלושה סיבובי אח"מים שמושכים לא מעט צופים לבדוק את עלילות המתחרים עם הבנדנות - כבר הגיע הזמן שלכם להתכנס כמועצת שבט אחים ואחיות ולהחליט, מי האיש שהכי אהבתם לשנוא בתולדות התכנית שמוציאה מאנשים את האדם הקדמון שבהם.

כעת אתם, חבר משובעי הצופים האדוקים, צריכים להתלבט, להצביע ולהביע את דעתכם גם בלי לכתוב על פתק ולהכניס לצנצנת: מי הנבל הכי גדול בכל עונות תכנית המציאות? זהירות, זה עלול להיגמר בהדחה! צאו לדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully