וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: עדן פינס שורפת את העולם

22.5.2020 / 0:04

בזמן שפנינה רוזנבלום העבירה את כל חפציה למשרד חדש, מייגן פוקס ובריאן אוסטין גרין החליטו להפריד כוחות - כלהאירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

צילום מסך

את הרשימה נפתח עם פרידה עצובה של צמד ההוליוודיים - מייגן פוקס ובריאן אוסטין גרין - שהחליטו, אחרי 16 שנים, להיפרד בפעם השנייה. כזכור, הפעם הראשונה הייתה לפני כחמש שנים - פרידה שהולידה, לאחר מכן, את בנם השלישי.

בריאן אוסטין גרין, מייגן פוקס. Andrew H. Walker, GettyImages
אחרי 16 שנה. מייגן ובריאן/GettyImages, Andrew H. Walker

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאת פרידה נוספת, הפעם זו של מלכת הבלונד והשמפו, פנינה רוזנבלום, שהחליטה שעם כל הכבוד לזיכרונות ממשרדה הישן - היא מעדיפה לצבור זיכרונות נוספים, הפעם ממשכנה החדש, אז היא ארזה הכל ועברה למשרד חדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פנינה רוזנבלום. פול סגל
ביוש. פנינה/פול סגל

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא ליהוק חדש ומרענן של גולן אזולאי לעונה החדשה של "כפולה". אחרי שוואלה! סלבסהייתה הראשונה לספר לכם על הליהוק של און רפאלי, עכשיו היא גם שמחה לספר לכם שמי שיגלם את אביו של הרפאליהוא השחקן האהוב והמוכר.

גולן אזולאי. ניר פקין
תפקיד חדש. גולן/ניר פקין

אל המקום השני והמכובד מגיע עוד ליהוק אלא שהפעם מדובר במישהי שרובכם לא מכירים - אז תגידו שלום למעושרת החדשה, מעצבת השמלות אוריה עזרן, שלוהקה לעונה החדשה של סדרת הדוקו-ריאליטי שהפעם תתמקד דווקא בנשים העשירות של הפריפריות.

אוריה עזרן. אינסטגרם, צילום מסך
המעושרת החדשה. אוריה/צילום מסך, אינסטגרם

ובמקום הראשון, חברה של עזרן, עדן פינס שעושה בימים אלו את צעדיה לכבוש את העולם - כך שבזמן שהיא עובדת עלהקמה של חגגת קוסמטיקה הנושאת את שמה, התפרסמו באתר הבית של חברת "אדידס" תמונות מהקמפיין שצילמה. אם לא די בכך, לצד התמונות של הפינס, מוצגות תמונות של לא אחר מאשר שחקן הכדורגל המצרי מו סלאח.

וואלה! סלבס הצטלמה לצד שחקן הכדורגל אלי אוחנה לפרסומת לקשקשים.

עדן פינס במוזיאון הפופ אפ של אדידס. שוקה כהן
כובשת. עדן/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully