וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי היפהפייה המפורסמת שדגמנה את המסיכה הכי טוב?

22.5.2020 / 0:01

אם יש דבר אחד שאיחד את עם ישראל בשבועות האחרונים - אז בהלת הקורונה השתלטה על העולם - הוא שכולם נדרשו לבלות מחוץ לבית אך ורק עם מסיכה על הפנים, כולל יפות ואמיצות כמו דנה פרידר, ניב סולטן או גל גדות. אבל מי מהן עשתה זאת באופן מעורר השראה? אתם בוחרים

שלומית מלכה/שלומית מלכה (צילום: ניר פקין)

לא משנה אם גברים או נשים, ימנים מול שמאלנים, סטרייטים או גייז, חברי כנסת או שרים, עשירים או קצת פחות - יש דבר אחד שאיחד את כל הישראלים, או למעשה את העולם כולו בשבועות האחרונים: החובה להתמגן באמצעות מסיכה לפנים, לפני כל יציאה מהבית. קוראים לזה נגיף הקורונה הבעייתי והבהלה שהביא איתו הסיבוך הרפואי, שגרם לכולם להסתיר חצי מהפנים!

ממש כמוכם, בעדשת מצלמת הפפראצי של וואלה! סלבס נתפסו בשבועות האחרונים לא מעט כוכבים ממוגנים, שאולי דמיינו שלא יזהו אותם עם המגן הרפואי על פניהם. אז זהו, ניבר מדר, כלומר דנה פרידר, או שבכלל שלומית מלכה - ברור שמכירים אתכן רק בגלל המבט השובבי. רגע אחרי בחינת כמה מהנשים המפורסמות והיפות בישראל, כמו גל גדות ופנינה רוזנבלום, עם המסיכה המגינה על הפנים, כעת אתם נדרשים לבחור - מי היפהפייה המפורסמת שדגמנה את המסיכה הכי טוב? קדימה, החליטו והצביעו, וואלה! סלבס תומכת בכם ותחלק לכם בתמורה חיבוק מרחוק.

רכלו על הכוכבות עם המסיכות באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully