וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן פינס מקימה חברת קוסמטיקה בינלאומית

20.5.2020 / 0:01

פרסום ראשון! הדוגמנית עם התלתלים הכי מפורסמים בתעשיית האופנה לא מסתפקת בתואר "נערת זוהר" ומרחיבה את האופקים כשהיא עובדת בימים אלו על פתיחת חברת קוסמטיקה בינלאומית תחת שמה. וואלה! סלבס מולטי טאלנט

רפי דלויה

מהרגע שוואלה! סלבס ראתה את רעמת התלתלים שנקראת עדן פינס, היא ידעה - לא מדובר בסתם דוגמנית או עוד כוכבנית כי אם במישהי שקפצה למים העמוקים של הביצה המקומית בשביל להישאר, כך שכעת מתברר שהמים המקומיים רדודים עבורה והיא עוברת למים העמוקים, או במילים אחרות - לתעשייה הבינלאומית, כשוואלה! סלבס חושפת בפניכם בפרסום ראשון שהפינס עובדת בימים אלו על הקמת חברת קוסמטיקה בינלאומית.

עדן פינס. ניר פקין
לא רק דוגמנית. עדן/ניר פקין

לגברת הראשונה של עולם הרכילות נודע כי בתקופה האחרונה, פינס, ביחד עם משקיעים שגייסה, עובדים בימים אלו על הקמה של חברת קוסמטיקה שתשווק את המוצרים שלה בכל העולם, וממש כמו קיילי ג'נר - גם המותג של הדוגמנית המקומית יישא את שמה. "זה עדיין בחיתולים", סיפר מקורב לעדן, "אבל היא עובדת על זה במלוא המרץ ולא נחה לרגע". כזכור, לגברת פינס יש לא מעט ניסיון בתחום, שכן רק בשנה שעברה היא כיכבה בקמפיין האיפור של המאפר הבינלאומי, פטריק טא, שנחשב למאפר של לא מעט מפורסמות כמו ג'יג'י חדיד, קמילה קביו וכריסי טיגן.

וואלה! סלבס רצתה להקים חברה בינלאומית למשחה נגד טחורים, אבל המשחה עשתה לה חצ'קונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
עדן פינס לדלתא. רפי דלויה
קיילי ג'נר מאחורייך./רפי דלויה
עדן פינס במוזיאון הפופ אפ של אדידס. שוקה כהן
בינלאומית/שוקה כהן
  • עוד באותו נושא:
  • עדן פינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully