וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע העצוב בחיי הזוגיות של הסלבס

15.5.2020 / 1:24

בזמן שאורנה דץ ובן זוגה, אהרון רוזה, נפרדו אחרי שבע שנות זוגיות - גם תקוה גדעון וליאור דואק הבינו שמה שעבד בבית לא ממש עובד מחוצה לו. כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון, וואלה! סלבס רושמת בהקפה

רשת 13

את הרשימה נפתח עם זוג הוליוודי שמראה סימנים של משבר בזוגיות - ככה זה שקים קרדשיאן מרגישה שבעלה, קניה ווסט, לא ממש תורם בטיפול בילדים וארגון הבית בזמן הבידוד. חברים של השניים אומרים שקים קי מרגישה שהיא "צריכה אוויר" מהראפר הצמוד שלה שלא תורם את חלקו בכל הקשור לגידול המשפחה.

קים קרדשיאן, קניה ווסט. GettyImages
עלה לה על העצבים. קים וקניה/GettyImages

אל המקום הרביעי מגיע זוג שהחליט להיפרד ואז לחזור ואז שוב להיפרד וזה בלי קשר לקורונה - אז תגידו שלום לרווקה הלוהטת של הביצה, דנית גרינברג, שהחליטה להיפרד מאיש העסקים, איתו יצאה בחודשים האחרונים. אחרי שקראתם לראשונה על הזוגיות שלהם בוואלה! סלבס, עכשיו הגיע הזמן לבשר לכם שהשניים כבר לא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דנית גרינברג עם בחור. ניר פקין
ביוש. דנית ומיכאל/ניר פקין

הגענו כבר למקום השלישי, עדיין בענייני פרידות כי גם אסי עזר ורותם סלע שוקלים להיפרד. לא, לא האחד מהשנייה אלא מהתכנית אותה הם מגישים ביחד "הכוכב הבא". על פי גורמים בהפקה, התכנית אמנם נדחתה ואין עדיין מועד לתחילת הצילומים אבל השניים כבר מביעים ספק אם ימשיכו להנחות את העונה הבאה.

רותם סלע, אסי עזר. ניר פקין
נפרדנו כך? אסי ורותם/ניר פקין

ובמקום השני, עוד פרסום ראשון של וואלה! סלבס על עוד פרידה - הפעם זו של אורנה דץ ואהרון רוזה. כן, גם במקרה הזה, הייתה זו הגברת הראשונה של עולם הרכילות שסיפרה לכם על הזוגיות של השניים לפני שבע שנים וגם הפעם היא הראשונה לספר לכם על הפרידה המצערת של השניים.

אורנה דץ. ניר פקין
ביוש. אורנה ואהרון/ניר פקין

ובמקום הראשון, איך לא, הזוג ששבר לאלפי מעריצים את הלב - תקוה גדעון וליאור דואק - שאחרי שהפגינו אהבה ללא גבולות בבית "האח הגדול" יצאו משם רק בשביל להבין שמה שעובד בבועה הביתית לא תמיד עובד בבועה האמיתית, כך שזמן קצר לאחר שיצאו מהבית החליטו להפריד כוחות ולהיפרד כידידים.

וואלה! סלבס נפרדה מהחבר שלה אחרי שהוא חשב שאמא שלה זו אחותה הקטנה.

ליאור דואק, תקוה גדעון. תמונות גולשים
ביוש. תקוה וליאור/תמונות גולשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully