וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופה, כוכבת "המורדת" חוזרת לשגרה בג'קוזי

16.5.2020 / 0:23

זה רק נראה נוצץ, כי הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. הפעם - אפקט "אחרי הבידוד" עם איתי לוי ודנית גרינברג שחוזרים לשגרה, מלכת היופי במיל' שמשוויצה בישבן. וגם: שירה האס "המורדת" ממש לא זקוקה לכיסוי. וואלה! סלבס עממית

דנית גרינברג/(אינסטגרם)

לא תאמינו, אבל פנינה רוזנבלום קונה במכולת. בר רפאלי עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ועברי לידר - גם הוא עובד עם המכשירים בחדר הכושר כדי להשוויץ בגזרה. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת המפורסמים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי זה רק נראה נוצץ.

גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ 16.5.2020. אינסטגרם, צילום מסך
דנית גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

אפשר לחזור לשגרה בשלל דרכים, אבל מה שהרווקה דנית גרינברג הכי רצתה הוא סתם לשבת בשדרה שבעיר הגדולה ולבחון את #העוברים_והשווים בסביבה. רק היא ומצלמת הסמארטפון עם הטיימר.

רק נראה נוצץ 16.5.2020. אינסטגרם, צילום מסך
מוש בן ארי, מוקי, אברהם טל/צילום מסך, אינסטגרם

אפשר לחזור לשגרה בשלל דרכים, להתאחד עם מקומות שכנראה ראיתם לאחרונה רק על המסך כמו חוף הים ואפילו לתעד את עצמכם עושים זאת. תראו את מוש בן ארי, אברהם טל ומוקי, שלישיית זמרים שלפעמים נוהגים בעצמכם כמו פאקצות בגיל ה#טיפשעשרה. הכי סלפיש.

רק נראה נוצץ 16.5.2020. אינסטגרם, צילום מסך
שירה האס/צילום מסך, אינסטגרם

אפשר לחזור לשגרה בשלל דרכים, או במקרה של כוכבת הסדרה "המורדת", שירה האס להסיר את השמלות הארוכות והפאה הנוכרית (של הדמות, של הדמות!) לטובת בגד ים במהלך פינוק טוב, #רטוב_מאוד, בג'קוזי תחת כיפת השמיים. הופה, הופה, מישהי כבר לא בברוקלין אנימור.

רק נראה נוצץ 16.5.2020. אינסטגרם, צילום מסך
לירון כוהנר/צילום מסך, אינסטגרם

אם כבר רטיבות - אפשר לחזור לשגרה בשלל דרכים, כך שאפשר גם לנסות לגרום לקהל העוקבים ברשת לרייר בתכסיס על שם #קרדשיאן_אנד_קו, כמו שעשתה לירן כוהנר: מלכת היופי במיל' ומחצית מהישבן השובב שלה, זה שזכה להיות הפעם בפרונט.

רק נראה נוצץ 16.5.2020. אינסטגרם, צילום מסך
איתי לוי/צילום מסך, אינסטגרם

אפשר לחזור לשגרה בשלל דרכים, כך שאם הנכם חובבי אומנות מושבעים כמו איתי לוי - כנראה שתרוצו למוזיאון, או בהיעדר אחד כזה לגלריה הקרובה. לפחות כדי להצטלם על רקע #אייקוני_תרבות בדומה לו, כאילו היו המונה ליזה בלובר או דוד של מיכלאנג'לו בפרינצה, לא?

רק נראה נוצץ 16.5.2020. אינסטגרם, צילום מסך
עומר דרור/צילום מסך, אינסטגרם

אפשר לחזור לשגרה בשלל דרכים, כמו שעשה השחקן עומר דרור, שרק יצא מחוץ לבית וכמו גדול זכר שהעונות התחלפו כך שעליו להיות #חכם_בשמש - ולקח איתו כובע. #טמבל.

רק נראה נוצץ 16.5.2020. אינסטגרם, צילום מסך
שיר אלמליח/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: אפשר לחזור לשגרה בשלל דרכים, כמו לקפל את הבגדים כדי להכניס לארון. משהו שהדוגמנית שיר אלמליח כנראה לא עשתה המון בעבר, תודה לאל על המכבסה ועוזרת הבית, כי הפעם החליטה לעשות זאת כשהיא לבושה #טיפ_טופ, כולל המקיאז' ונעלי העקב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully