וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התספורת החדשה חשפה: דיוויד בקהאם מאבד את השיער?

12.5.2020 / 11:06

האם אחד הגברים הסקסיים ביותר בעולם מאבד את אחד מסימני ההיכר שלו - השיער השופע? אז זהו, שעיצוב השיער החדש של דיוויד בקהאם כנראה חשף בדיוק את מה שכדורגלן העבר אולי, רק אולי ניסה להסתיר. וואלה! סלבס קרחת

עריכה: אמיר קוטיגרו

ממש כמו שמשון הגיבור או עוד מיליוני אנשים אחריו בהיסטוריה האנושית, ייתכן שאחד הגברים הסקסיים ביותר בעולם מאבד שיער לטובת קרחת? אז זהו, שכדורגלן העבר דיוויד בקהאם הסתפר לאחרונה ואז נתפס בעדשת צלם הפפראצי, כשהוא נראה שעיר פחות מהרגיל. הרבה פחות.

רכלו על השיער של דיוויד בקהאם באינסטוש

תמונות חדשות של הספורטאי במיל' ואחד הגברים המוכרים ביותר על הגלובוס, שרק ציין את יום הולדתו ה-45 לפני כמה ימים, תפסו אותה עושה קניות של מצרכים ומעדנים באנגליה יחד עם בתו, הארפר סבן. עם זאת, חדי העין הבחינו לא רק שהוא קיצץ את הרעמה, אלא שהרעמה דלילה בהחלט, לפחות לעומת זו שהייתה על ראשו של דיוויד בעבר.

עוד בוואלה!

יאמי, דיוויד בקהאם בתמונות שיגרמו לכם להזיע במקומות האינטימיים

לכתבה המלאה

כבר לפני שנתיים, רכלנים שטענו שבריטי המסוקס יעשה הכל על מנת לשמור על אחד מסימני ההיכר המסקרנים שלו - השיער - שפעם שינה צבעים וצורה בכל כמה חודשים. על פי השמועות, בסוף 2018 בקהאם עבר השתלת שיער ומאז נראה רק עם כובעים על הראש, כאשר חודשים ספורים אחר כך הציג תספורת חדשה ומלאה יותר בפני העולם.

דיוויד בקהאם עם ילדיו במגרש כדורגל במיאמי. splash
לפני חודשיים, תפסו את בקהאם ככה/splash

בעוד שהדוברים שלו סירבו להגיב על השינוי, הכדורגלן אמר בעצמו ב-2012 שלא חושב שיעבור תהליך למילוי הפדחת, "לא שיש בזה משהו רע", הבהיר בזמנו. כעת, עם השיער הדליל שעל ראשו של הצ'ארמר, נדמה שהשמועות לא היו נכונות, כך שייתכן שבקרוב יצטרך למועדון "קרחת זה סקסי", לצד גברברים כמו וין דיזל, דה רוק או ברוס וויליס ו... אייל גולן?

וואלה! סלבס אוהבים גברים עם קרחת, מאוד נוח ללקק אותם. יאמי!

דיוויד בקהאם. splash
זה לא שהחתיך לא בקטע של קרחת.../splash
דיוויד בקהאם. splash
קראו לזה דליל, כן?/splash
דייויד בקהאם. רויטרס
יודע לעבוד עם הפדחת. דיוויד בקהאם/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully