וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: אסי עזר ורותם סלע פורשים מ"הכוכב הבא"?

12.5.2020 / 0:01

צמד המנחים הפוטוגני, כך מספרים מקורבים, מתלבט בימים אלו האם להמשיך בהנחיית תכנית הריאליטי המפורסמת או לפרוש, "שום דבר לא ברור כרגע בגלל הקורונה אבל הכל תלוי באסי ורותם", סיפר מקור יודע דבר. וואלה! סלבס לא עוברת

עדן אלנה זוכה ב"הכוכב הבא לאירוויזיון", פברואר 2020/קשת 12

נראה שאין בית במדינת ישראל שלא מכיר את צמד המנחים - אסי עזר ורותם סלע - כשהם לא מנחים ביחד תכניות ריאליטי, הם מתראיינים לכתבות או מעלים תמונות לאינסטגרם או מככבים בהפסקת הפרסומות. כן, נראה שהפאוור קאפל הטלוויזיוני נמצא בכל מקום אליו תפנו, כך שנראה שאפילו להם קצת נמאס מהאובר חשיפה שלהם - מה שגרם להם לאחרונה לחשוב פעמיים אם להמשיך להנחות את תכנית הכישרונות "הכוכב הבא".

רותם סלע, אסי עזר. ניר פקין
מיצו את הפורמט? אסי ורותם/ניר פקין

כזכור, תכנית הריאליטי של קשת 12 עברה טלטלה לא קלה בשנה האחרונה זאת לאחר שתאגיד השידור כאן 11 הודיעו כי אין בכוונתם להמשיך את שיתוף הפעולה במסגרתו הנציג שנבחר לייצג את ישראל באירוויזיון הוא זה שהגיע למקום הראשון בריאליטי השירה. כעת, נראה שבהפקה מתכוננים לקראת טלטלה נוספת כשמקורבים להפקה מספרים שצמד המנחים שוקל לפרוש מהתכנית ולהמשיך לפרויקטים אחרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אסי עזר ורותם סלע הכוכב הבא. אבי כהן
ימשיכו או לא/אבי כהן

"זה יהרוג את הפורמט", סיפר גורם בתעשייה, "אסי ורותם הם העוגן של התכנית, לא מעט אנשים צופים בתכנית בגלל הכימיה של השניים וההנחיה הקלילה שלהם". על פי גורמים אחרים בהפקה, עזר וסלע עסוקים כרגע בצילומים של "נינג'ה ישראל" ובעקבות כל עניין הקורונה - אין כרגע תאריך לתחילת העבודה על "הכוכב הבא", כך שהכל פתוח. "בגלל שאין את הלחץ של האירוויזיון ובגלל כל הבלגן של הקורונה, בקשת לא ממהרים להוציא את העונה החדשה לפועל כך שיכול להיות שרק עוד שנה תהיה עונה נוספת ואי אפשר לדעת מה יהיה עד אז".

עדן אלנה הכוכב הבא. אורטל דהן,
כבר לא יכריזו על הזוכה?/אורטל דהן

גורם בכיר בתעשייה ידע לפרש את המצב כ"משחק שבו כל אחד שומר את הקלפים לעצמו על מנת שיוכל להגיע לשולחן הדיונים ולנהל את המשא ומתן שישרת אותו בצורה הטובה ביותר", לפני הקורונה החל משא ומתן לגבי ההנחייה של השניים אבל הוא נקטע בעקבות כל המצב, אבל כמו שזה נראה הם לא ימשיכו". נחכה ונראה.

מקשת 12 נמסר בתגובה: "אנחנו מקווים לשוב בהקדם להפיק את "הכוכב הבא" לצד הפקות נוספות של קשת. כך או כך ועד שיתבהרו התנאים בצל הקורונה, רוב ההפקות מוקפאות".

וואלה!

רותם סלע, אסי עזר. ניר פקין
תתגעגעו לשטויות שלהם?/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully