וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסה דול חוגגת יומולדת עם חברות ומסיכות

10.5.2020 / 12:48

הדוגמנית ההורסת חגגה 27 שנות קיום ובלונד במסיבה לבנות בלבד שהתקיימה בדירת פאר במגדל יוקרה וכללה שלל חברות מפורסמות, מלכת דראג נוצצת וכמובן, מסיכות אופנתיות לפנים. וואלה! סלבס מרימה

אלכסה דול/יחצ

לא קל לחגוג בימים אלו, בטח ובטח כשאת מפורסמת ויש לך לא מעט אורחים שהיית רוצה להזמין לחגוג איתך אבל עם זאת את מפחדת לעבור על החוקים ויותר מפחדת לקבל קנס בעקבות כך - אז אלכסה דול חשבה על פתרון מושלם והפכה את יום ההולדת שלה למסיבה לבנות בלבד, ובכך בעצם צמצמה לא מעט מהמוזמנים והשתדלה לא לעבור על החוק.

אלכסה דול. שי דבי כהן,
מזל טוב! אלכסה/שי דבי כהן

דול, ששמרה את הלוקיישן של האירוע עד הרגע האחרון, ביקשה מהמוזמנות לא להביא איתן חברות ובטח לא חברים או בני זוג והסבירה כי מדובר באירוע מצומצם במיוחד. מה שהיא שכחה לציין הוא שבתור הפתעה - היא ארגנה להם מופע של מלכת הדראג המפורסמת, ציונה פטריוט, שהגיעה עם שלל נוצות ונצנצים וארגנה לבנות משחקי חברה והפעלות משעשעות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
טיטי איינאו. שי דבי כהן,
יפות ומרימות. טיטי, ירדן ואירה/שי דבי כהן

אל דאגה, ילדת יום ההולדת לא שכחה גם לספק מסיכות קורונה אופנתיות במיוחד בצבע ורוד עליהן כתוב: "יום הולדת שמח אלכסה" - אותן חילקה לחברות כמו טיטי איינאו שבאה להגיד מזל טוב ורקדה לצד נטלי דדון ואירה דולפין. אבל לא רק, כי גם ירדן אדרי הצטרפה לחבורה והרימה עם שי מיקה יפרח, סנדרה רינגלר, שלי גפני וספיר יודשקין.

וואלה! סלבס חגגה יום הולדת רק עם האקסים שלה. היו שם 3505 אורחים.

נטלי דדון. שי דבי כהן,
היידה! נטלי/שי דבי כהן
אלכסה דול. שי דבי כהן,
יש מלכה בבית! אלכסה וציונה/שי דבי כהן
אלכסה דול. שי דבי כהן,
שומרת גם נגיעה?/שי דבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully