וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: מופע האימים של עדן אלנה

8.5.2020 / 2:09

בזמן שעדן בן זקן הביאה לאוויר העולם את בנה הבכור, שירן סנגל חגגה יום הולדת עם החברות בבית של אירית רחמים וקיבלה ביקורת קשה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עדן אלנה זוכה ב"הכוכב הבא לאירוויזיון", פברואר 2020/קשת 12

את הרשימה נפתח עם קצת ניוז בעסקי נדל"ן כי אמן החושים המפורסם בעולם, ליאור סושרד, החליט למכור את דירת הפאר שלו הנמצאת בשכונת כיכר המדינה היוקרתית. עם זאת, הוא לא שולל גם להשכיר אותה - אם יש לכם 9,000 שקלים, כמובן, תמורתם תקבלו גם סאונה וג'קוזי פרטיים.

ליאור סושרד בהשקה של התכנית של קרן ברטוב. שוקה כהן
למכירה. או השכרה. ליאור/שוקה כהן

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאת מישהי שהסתבכה בגלל דירות שהיו ברשותה, בר רפאלי כמובן - אלא שהפעם מדובר באחד האקסים שלה, תומר פיינגולד, שהואשם הארצות הברית בגין עבירה פדרלית לאחר שסחר במידע פנימי בין חברות שלא כחוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בר רפאלי. ניר פקין
יכולה לתת טיפים לאקס. בר/ניר פקין

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת מלכת השושנים, עדן בן זקן, שלאחר תשעה ירחי לידה - הביאה, בתחילת השבוע, לאוויר העולם את בנה הבכור. שיצטרף לתא המשפחתי הקטן שכולל את הזמרת ואת בעלה, שוקי ביטון. אגב, התינוק נולד ב5.5 בשעה 5:55.

עדן בן זקן. אינסטגרם, צילום מסך
55555. עדן/צילום מסך, אינסטגרם

אל המקום השני והמכובד מגיעה חגיגה אחרת אבל אחת שנגמרה באקורדים צורמים - ככה זה ששירן סנדל מחליטה להרים לעצמה יומולדת בביתה המפואר של מפיקת האירועים, אירית רחמים, בארסוף, אבל התמונות שהיא מעלה לאינסטגרם של כל הבנות רוקדות בבגדי ים - חוטפות ריקושטים וביקורות מהגולשים.

שירן סנדל חוגגת אצל אירית רחמים. אינסטגרם, צילום מסך
קיבלה ביקורת. שירן/צילום מסך, אינסטגרם

ובמקום הראשון, איך לא, חגיגת השנה שנגמרה באקורדים שלא היו מביישים זמרת אופרה צרודה - והכל בגלל שעדן אלנה טעתה במשפט בשיר במהלך הקלטות למשדר יום העצמאות של כאן 11. הנציגה של ישראל לאירוויזיון ביקשה לצלם את השיר מחדש, בהפקה הסבירו שאין זמן ואז החלו הצעקות והקללות, שעל פי אנשי ההפקה - היו ממש לא נעימות.

וואלה! סלבס צועקת רק במקלחת כשאימא שלה סוגרת לה את המים כי היא קמצנית.

עדן אלנה. ניר פקין
מופע אימים. עדן/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully