וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעמום, תראה מה גרמת לירדן אדרי לעשות!

9.5.2020 / 3:25

זה רק נראה נוצץ, כי הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. הפעם אופירה אסייג לא מזיעה במים, דני רופ כן מזיע בסלון וירדן אדרי גורמת לכולם להזיע. וגם: דניס מ"חתונה ממבט ראשון" במיטה עם מישהי שלא דומה לאשתו. וואלה! סלבס עממית

דני רופ מתעמל בבית (אינסטגרם)

לא תאמינו, אבל בימי שגרה עידן רייכל קונה במכולת. ציפי שביט עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ואיתי לוי - גם הוא עובד עם המכשירים בחדר הכושר כדי להשוויץ בגזרה, אם מרשים לו. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת המפורסמים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם, בימים שאין מגבלות שונות.

בתקופה שבה עם ישראל יכול לצאת לאט ובזהירות מהחדר האינטימי שלו, שם בילה בגלל נגיף הקורונה, הכוכבים ממשיכים לשתף בחוויות שלהם, כך שוואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי גם בבית זה רק נראה נוצץ.

גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ 9/5/20. אינסטגרם, צילום מסך
דני רופ/צילום מסך, אינסטגרם

יש כאלה שהפכו ל#בטטת_כורסה במהלך השבועות האחרונים, אבל לא דני רופ, כי כאשר מזג האוויר בחוץ (או הממשלה. אל תהיו קטנוניים) לא מאפשר להזיע בחברותא, החזאי הקסום יעשה את זה סינגל בבית. מחייך. מצולם. רגע לפני שבדק מה עם השקע הברומטרי הבא. וכן, ברור שהתיעוד הזה הוא בדיוק מה שהיה חסר לכם בחיים.

רק נראה נוצץ 9/5/20. אינסטגרם, צילום מסך
אופירה אסייג/צילום מסך, אינסטגרם

מי צריך לצאת מהבית כשמתחמם? אצל אופירה אסייג שמוצפת באהבה משני הבנים שלה, העלייה בטמפרטורות מגיעה קומפלט עם פתיחת #עונת_הרחצה בחצר הפרטית שלה. אולי מתישהו גם יתנו לה להזמין את ברקו לשכשוך.

רק נראה נוצץ 9/5/20. אינסטגרם, צילום מסך
ירדן אדרי/צילום מסך, אינסטגרם

סט הצילומים סגור? עדיין אסור להתקהל לצורך #פוטושוט בחוץ? אין הרבה מה לעשות, עדיין לא הוזמנת לאירועים או השקות, מיצית את הראיונות אבל הרצון בחיזוקים ותוספת לייקים עדיין גבוה מתמיד? כן, כן וכן, כך שירדן אדרי מצאה את הלוקיישן המושלם להצטלם בבגד ים. מי צריך את החול החם, כשאת יכולה למצוא דירה נטושה ולהלהיט את האווירה. רגע, מה?!

רק נראה נוצץ 9/5/20. אינסטגרם, צילום מסך
מאלומה/צילום מסך, אינסטגרם

יש כאלה שזקוקים לאביזרים כשהם מנסים לפתות את הקהל, גם בתקופת חוסר החשק של הנגיף המעצבן בהיסטוריה. נניח, המאהב הלטיני מאלומה, שלא צריך את החולצה, רק #ספל_מרשים שמוכיח שהקפה שלו מביא את כל הבנות (וגם כמה בנים) לחצר שלו...

רק נראה נוצץ 9/5/20. אינסטגרם, צילום מסך
דניס רוסקוב/צילום מסך, אינסטגרם

רגע, רגע, רגע, דניס רוסקוב מ"חתונה ממבט ראשון" שבטח ממש נדלק מזה שכותבים עליו בוואלה! סלבס ושלח את הלינק לאמא שלו - עזוב אותך מפרצוף של #קדוש_מעונה או עייפות שנגרמה מרוב מנוחה בבית, איפה הדר, נו, הכלה שלך כשאתה מבלה בפרטיות עם החתולה במיטה?

רק נראה נוצץ 9/5/20. אינסטגרם, צילום מסך
נועה קירל/צילום מסך, אינסטגרם

מה החיילת נועה קירל עשתה בתקופה האחרונה (מלבד לזמר לצד רקדנים צה"ליים)? כלום. או לייתר דיוק, #בהתה_בקירות סלון ביתה מרוב שעמום.

רק נראה נוצץ 9/5/20. אינסטגרם, צילום מסך
קווין רובין/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: אין באמת צורך להכביר במלים על בת הים הקטנה, כלומר כוכב הנוער קווין רובין, כשהוא מדגמן מראה של #נסיכת_הנילוס לצד בת הזוג. קורונה והכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully