וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבט אמר את דברו: מי לדעתכם ה-VIP שינצח ב"הישרדות" 2020?

8.5.2020 / 2:00

18 ישראלים מוכרים, פחות או יותר, יצאו להתחרות על אי בודד - אבל רק אחד מהם יזכה במיליון שקלים ותואר "השורד האחרון". רגע אחרי שקיבלו את הבנדנה, וואלה! סלבס רוצה שתהמרו מי מהשורדים VIP ינצח בריאליטי? בחרו

דוד דביר וגיא זוארץ בטריילר ל"הישרדות VIP"/רשת 13

ספורטאית אולימפית? יש. דיווה מזמרת? יש. קומקאי? ברור. חברת כנסת במיל'? בפנים. אחד שהתחרה בבית סגור? שלושה, כולל זוכה עבר אחד. נדמה שבהפקת עונת האח"מים של "הישרדות" עשו הפעם הכל כדי שעל האי הבודד ילחמו בעונת 2020 כמה מהאנשים המוכרים, או הביזאריים ביותר בתעשיית התרבות והבידור המקומית, אבל בסופו של דבר כמו שאומר המנחה גיא זוארץ - רק אחד מהם יזכה בתואר "השורד האחרון".

רכלו על השורדים באינסטגרם

הישרדות VIP. אור דנון,
מי זוכה? כוכבי "הישרדות" 2020 מבלים על האי/אור דנון

בעוד שדנה רון עזבה כבר ביומה הראשון של התחרות, נדמה שהעונה הנוכחית של הריאליטי על האי הרחוק, איפשהו במזרח הרחוק, תהיה קשוחה מתמיד. מי חשב שישראל אוגלבו יחטיף לשחקן זהר שטראוס, שעדי ביטי הקטנה תילחם ברגב הוד או שליטל סמדג'ה מ"היפה והחנון" תנסה לחטוף מהידיים של מומחה המחול דוד דביר? נדמה שהכל פתוח ועוד קשה לדעת מי מהם המנצח ולמי כבר כבה הלפיד.

עוד בוואלה!

רגב הוד, עדי ביטי ושאר משתתפי "הישרדות" החדשים חזרו. נחשו מי הכי שזוף

לכתבה המלאה

בין משתתפי ריאליטי סדרתיים כמו עידן חביב ואלין לוי, דרך סמיון הלא רגוע, עד לספורטאים בהם ירדן ג'רבי ואסי בוזגלו - וואלה! סלבס רוצה שתחשבו, תבדקו ותהמרו כבר עכשיו מי לדעתכם יהיה ה-VIP שייזכה בסופו של דבר במיליון השקלים שמקבלים בסוף התחרות. לכו תדעו, אולי המושבעים שבוחרים במנצח חושבים כמוכם. הצביעו!

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully