וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן אלנה עברה התקף זעם: "היא קיללה וצעקה באולפן"

6.5.2020 / 10:04

נציגת ישראל לאירוויזיון 2021, הגיעה לשמח את עם ישראל במשדר יום העצמאות של כאן 11 - אבל מתברר שבמקום צהלולי וסלסולים היו המון עצבים, צעקות וקללות באולפן. על פי עדי ראייה, עדן אלנה "קיללה כמו משוגעת". וואלה! סלבס דוז פואה

עדן אלנה מבצעת בתוכנית "השיר הבא לאירוויזיון" בכאן 11 את השיר "Feker Libi" ("אהוב לבי"), שיצרו דורן מדלי ועידן רייכל ונבחר לייצג את ישראל באירוויזיון 2020/סטילס: רפי דלויה, וידאו: כאן 11

רק לפני מספר חודשים עם ישראל חגג את ניצחונה של עדן אלנה בתכנית הריאליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון" - ועל העובדה שהיא זו שתייצג את ישראל בתחרות הזמר האירופית של 2020 - אלא שלגורל תכניות משלו ותחרות השירים הבינלאומית התבטלה השנה והשתתפותה נדחתה לשנה הבאה, בגלל וירוס הקורונה שתקף את העולם. לא ברור אם זו הסיבה להתקף העצבים שחטפה הזמרת הצעירה, במהלך צילומים למשדר יום העצמאות ששודר בכאן 11.

רכלו על העצבים של עדן אלנה באינסטגרם

עדן אלנה אקס פקטור. מיכה לובטון,
דיווה? עדן אלנה/מיכה לובטון

אלנה, שנחשבת לטאלנט של תאגיד השידור הציבורי - שם משודרת תחרות האירוויזיון - הגיעה בשבוע שעבר לצילומי משדר ערב העצמאות החגיגי של הערוץ, שהגישו ירון ברובינסקי וגאולה אבן, זאת על מנת לשיר, להפגין כישרון ולהלהיב את הצופים גמובן.

לאחר הצילום, הבינה הזמרת הצעירה כי היא טעתה במילה בשיר וביקשה מההפקה לצלם את הקטע כולו שוב, זאת על מנת לתקן את הטעות. בהפקה הסבירו לה כי הם קצרים בזמן ואם יהיה רגע בסיום הצילומים - יוכלו לתקן ולהשלים את הצילומים. עם זאת, בינתיים על עדן להמשיך בצילומים ולהתיישב לריאיון אצל המנחים.

עדן אלנה. ניר פקין
קללות וצעקות/ניר פקין

"כאן התחיל הכאוס", סיפר לוואלה! סלבס מקור בהפקה, "עדן ניסתה לדבר שוב עם אנשי הצוות שהסבירו לה את הבעייתיות". נראה שהתשובה לא מצאה חן בעיני הזמרת שכן, "מאותו רגע היא פצחה בהתקף זעם שלא ראיתי הרבה שנים בתעשייה - היו שם צעקות וקללות, שעדיף שאני לא אחזור עליהן".

עד ראייה אחר בתכנית יום העצמאות, סיפר כי "נזרקו לאוויר מילים כמו 'לכו להזדיין' ו'אני אעשה מה שאני רוצה'. הייתי פשוט בהלם". אז הוסיף ש"היא נראית כל כך מתוקה ותמימה ופתאום כל זה יוצא ממנה ואתה לא מבין איך זה הגיוני".

עוד בוואלה!

הזכייה של עדן אלנה ב"הכוכב הבא" היא מה שהחברה הישראלית צריכה

לכתבה המלאה

מ'ארומה מיוזיק' המייצגת את עדן העדיפו שלא להגיב.

מפוקסיה הפקות, נמסר בתגובה: "לא ידועה לנו על שום בעיה התנהגותית עם עדן אלנה שקרתה בצילומי משדר יום העצמאות. עדן הייתה מקסימה ולבבית ואף הסכימה להתראיין ולשתף פעולה עם ראש עיריית ראשון לציון שנכח מאחורי הקלעים וביקש שתצטלם לפרומו לעיר.

"בסוף ההקלטה הייתה לנו בעיה טכנית והפקתית בהקלטה ולא יכולנו מפאת לוחות זמנים לצלם את הנמבר שוב. העניין נפתר בחדר עריכה. אנחנו מודים לעדן על השתתפותה ותרומתה הרבה למשדר".


וואלה! סלבס שברה פעם מראה בחדר איפור כי שכחו לשים לה עמבה בסביח.

עדן אלנה. רפי דלויה
רצתה להקליט מחדש/רפי דלויה
עדן אלנה. משה נחמוביץ׳,
לא ברור מאיפה זה הגיע. עדן אלנה/משה נחמוביץ׳
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully