וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החגיגה ההמונית של שירן סנדל ואירית רחמים? "מספיק עם הרוע הזה"

3.5.2020 / 12:01

איך יום הולדתה של כוכבת נוער הפך לכותרת חדשותית? בזכות אירית רחמים, שארגנה לשירן סנדל חגיגה פרטית בנוכחות חברים קרובים בתקופת בהלת הקורונה - ואז חטפה ביקורת על "מסיבה המונית". "שקר גס ודוחה שאין רחוק ממנו מהאמת", החזירה סנדל למצקצקים. וואלה! סלבס מצניעה

מסיבת ההפתעה של אירית רחמים (צילום: ניר פקין)

מי אמר שכל מה שאתם רואים ברשתות החברתיות מייצג את המציאות? הנה, שירן סנדל ואירית רחמים חוו חטפו (שבת) המון ביקורת ברשת על מפגש חברתי, טוב, חגיגת יום הולדת, טוב, מסיבה שכללה יותר משניים, שלושה אנשים, שהמפיקה הנוצצת ערכה לכבוד חברתה, כוכבת הנוער. נכון שרחמים ניסתה לשמח את סנדל לרגל העובדה שהגיעה לגיל 33, אבל כולם חשבו רק על דבר אחד: איך המפגש ה"המוני" התקיים בתקופת בהלת הקורונה, זו שבה כולם בכלל אמורים להתרחק זה מזו ולהישאר בבית?

אז זהו, שתיעוד של כמה בלונים ופרחים בסטורי, מזון גורמה ששימח את הנוכחים, בגדי ים והבריכה הפרטית בביתם של רחמים ובן הזוג, איש העסקים עמוס לוזון, גרם לעוקבים לתהות ולהאשים את השתיים בחגיגה שכללה לא מעט אנשים - מה שהפך לגל של ביקורת נגד החברות מתקופת "גולסטאר". הן, מצדן, הסבירו שב"אירוע" נכחו בסך הכל 12 אנשים, כולל בני משפחתה של סנדל, רחמים ולוזון, כנראה שהרבה פחות מאלה שעמדו בתור לקנות רהיטים בשבוע שעבר.

שירן סנדל חוגגת אצל אירית רחמים. אינסטגרם, צילום מסך
המונית? מסיבת יום ההולדת ה-33 של שירן סנדל/צילום מסך, אינסטגרם

בעוד שאירית הוזמנה להגיב על הדברים במהדורת חדשות (!), סנדל פרסמה הבהרה באינסטגרם וכתבה ש"אני לא מבינה את צרות העין והכעס שמופנה כלפי אירית שרק רצתה לעשות לי טוב", אז הוסיפה ש"החגיגה הזאת פחות מסוכנת מללכת לסופר... מהמשאיות ביום העצמאות עם הנגנים והרקדנים... אני בתור אמנית לא יודעת מתי אוכל לשוב לעבוד, ממה אתפרנס, עוברת תקופה קשה כמו כולם".

רכלו על המסיבה של שירן סנדל גם באינסטוש

עוד בוואלה!

אתם רעים: למה לקהל הישראלי קשה לפרגן לאנשים מפורסמים?

לכתבה המלאה

בהמשך, סנדל פרסמה תמונה שלה על שפת הבריכה עם רחמים, לצדה כתבה: "תודה על אחד מימי היומולדת הכי מרגשים שהיו לי ואני חייבת הרבה לאחותי המושלמת ואירית רחמים... לפני שאגיד תודה לכולם אני רוצה להתייחס לכתבות שהיו היום בחדשות על ה'מסיבה הענקית' שאירית עשתה לי ובדיוק על זה נאמר אל תאמינו לכל מה שנאמר בתקשורת. בכתבה נאמר שאירית עשתה לי מסיבת יומולדת עם עשרות אנשים וזה שקר גס ודוחה שאין רחוק ממנו מהאמת".

שירן סנדל חוגגת אצל אירית רחמים. אינסטגרם, צילום מסך
שירן סנדל חוגגת אצל אירית רחמים/צילום מסך, אינסטגרם
שירן סנדל חוגגת אצל אירית רחמים. אינסטגרם, צילום מסך
התגובה של שירן סנדל/צילום מסך, אינסטגרם

עוד הוסיפה ש"השבוע עברתי משהן אישי קשה ואחותי ואירית רצו להרים את רוחי ודאגו להזמין עשר מהחברים הכי טובים שלי לבית של אירית. אירית כיאה לאירית עם הלב הענק שלה קישטה לי את הבית עם בלונים מפרחים והזמינה אוכל לכל החברים שלי. אם זה נראה יותר מדי אוכל זה כי אירית פשוט עושה הכל מכל הלב בלי להתפשר גם אם זה רק לעשרה אנשים".

סנדל, תיארה ש"בכניסה לחצר היא מדדה חום לחברים שלי ולא נכנסנו לבית. זה שיש לה בית גדול עם מרחב גדול בחוץ עשר לנו לשמור על הנהלים וחוץ מהתמונות עצמם היינו במרחק. עברתי שבוע קשה מאוד וכל מה שהיא רצתה זה לראות חיוך על פני והיא הצליחה לעשות זאת ובענק. לא סיכנו אף אחד ורק לידע כללי אני הייתי היחידה שם בקבוצת סיכון כי אני אסתמטית אז תהיו בטוחים שכולם שמרו עליי מכל משמר ולא התקרבו יותר מדי... כואב לי שניסו לעשות קרקס תקשורתי לחינם על חשבון הלב הענק של אירית ואחותי שכל חטאן היה לשמח אותי".


אוכל ל-12 אנשים? פחח, וואלה! סלבס אוכלת הכל לבד לארוחת צהריים.

שירן סנדל. ניר פקין
עברה אירוע אישי עצוב. שירן סנדל/ניר פקין
אירית רחמים. ניר פקין
החברה הכי טובה. אירית רחמים/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully