וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידעתם: לדוגמנית עומר נודלמן כבר יש בית משלה

3.5.2020 / 11:03

חשבתם שהדוגמנית יוצאת הריאליטי תעבור לעיר הגדולה ותחייה את הרגעים הפרועים של החיים כמו כל צעירה שובבה? אז חשבתם, אבל למעשה, עומר נולדמן תעבור בקרוב לבית משלה, רחוק מאוד מתל אביב. וואלה! סלבס מתבגרת

עומר נולדמן לפיקס. רפי דלויה,
מוכנה לקלוז אפ? עומר נודלמן מתארגנת/רפי דלויה

את עומר נודלמן הכרתם כדוגמנית עסיסית, אולי בתור האקסית של לירן דנינו או בתור אחת היפהפיות שהזיעו על המסך במסגרת "המירוץ למיליון" - אבל ידעתם שמדובר בגברת צעירה ואחראית בהחלט? שימו לב, לא רק שהיא לא נערה חומרנית שדוהרת על החיים בעיר הגדולה, לא רק שהיא לא מחליפה בני זוג שמצדיקים את אהבתה או קופצת כמו קרן שמש בין תכנית טראש אחת לאחרת, אלא שבקרוב, תעבור לבית חדש שכל כולו שלה. כן, ממש בבעלותה!

רכלו על עומר נודלמן גם באינסטגרם

עומר נולדמן לפיקס. שי פרנקו,
פלאשינג. עומר עובדת/שי פרנקו
עומר נולדמן לפיקס. שי פרנקו,
"איך יצאתי?". נודלמן על הסט/שי פרנקו

ביצת הבידור מלאה בסיפורים על כוכבנים וכוכבניות יוצאי ריאליטי שנעלמו עוד לפני ש-15 דקות התהילה שלהם הסתיימו, לעולם שכולו אזכורים במקומונים ובלי גרוש על הנשמה. אבל מתברר שנודלמן באה לעבוד ומחושבת בהחלט - אז כשהגיעה על סט הצילומים של "FIX" בתחתונים של בת הים הקטנה, לא יכלה להסתיר את ההתרגשות וגילתה לכולם שהיא בדיוק מתכננת את העיצוב של ביתה החדש.

עוד בוואלה!

אין צורך להכביר במילים, קבלו את עומר נודלמן בתחתונים

לכתבה המלאה

מאז שווירוס הקורונה הגיע לאזור, נודלמן בת ה-22, העבירה את זמנה לצד משפחתה במושב נטעים שבמרכז הארץ. אבל למרות הכל, היא לא מתכוונת לעזוב את חי הכפר לטובת העיר תל אביב, כי בחודשים האחרונים עמלה על בניית בית חדש שהוא רק בשבילה ביישוב, לא רחוק מבית ילדותה, שבו היא מתכוונת להמשיך לחיות גם בשנים הקרובות. כן, בית ראשון שהוא רק שלה, בלי משכנתה, בלי שכירות, בלי ההורים על הראש, עם חשבונות והרבה תחתונים. בכל זאת, היא מדגמנת אותם.


וואלה! סלבס אולי תעבור לבית משלה אחרי שהקרטון שבו היא חיה כבר שנים יקרע לגמרי.

עומר נולדמן לפיקס. שי פרנקו,
מי עלם החמודות? נודלמן/שי פרנקו
עומר נולדמן לפיקס. שי פרנקו,
בקרוב עם בית משלה. עומר נודלמן/שי פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully