וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הסוד של כוכבי חתונה ממבט ראשון נחשף

1.5.2020 / 0:15

בזמן שג'יג'י חדיד וזאין מאליק הודיעו שהם בהריון, עומר אדם ואייל גולן שורפים את הבמה בערב יום העצמאות ושמים מאחוריהם את הסכסוך המדובר - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מור לרמן ומאור פינקלשטיין ב"חתונה ממבט ראשון" 2020 (קשת)

את הרשימה נפתח עם קולולו אחד גדול לטופמודל ההורסת, ג'יג'י חדיד, שלמרות שעדיין לא קיבלה הצעת נישואים וצעדה אל החופה - היא מצפה לבייבי גירל מלא אחר מאשר בן זוגה בשנים האחרונות ואחד הגברים היותר שווים בעולם, הזמר זאין מאליק.

ג'יגי חדיד זאין מאליק. GettyImages
שיהיה במזל! ג'יג'י וזאין/GettyImages

אל המקום הרביעי, עדיין מעבר לים כי החברה הטובה של הגברת חדיד, אחת ושמה קיילי ג'נר, החליטה שתקופת הקורונה היא בדיוק הזמן המתאים לשפוך כספים כאילו ואין משבר כלכלי - אז במקום לרכוש לעצמה חולצה יפה או תיק יוקרתי, היא פשוט קנתה בית חדש. סליחה, לא בית - אחוזה ענקית בשווי של 36 מיליון שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הבית שקנתה קיילי ג'נר ב-36 מיליון דולר. TMZ, צילום מסך
להרגיש בבית. הבית של קיילי/צילום מסך, TMZ

נמשיך לעוד כוכבת שגרה באיזור של שתי הכוכבות הקודמות, רק שבמקרה שלה, במקום לקנות בית חדש היא כנראה תצטרך לרכוש מכון כושר חדש זאת לאחר שבריטני ספירס שרפה את מכון הכושר הביתי שלה. טוב נו, ככה זה שמדליקים נרות ריחניים בקרבת חפצים דליקים. אופס, היא עשתה זאת שוב.

בריטני ספירס בחדר הכושר הביתי. אינסטגרם, צילום מסך
אופס! בריטני/צילום מסך, אינסטגרם

אל המקום השני והמכובד מגיעים שניים שלא שרפו את מכון הכושר שלהם אבל ללא ספק שרפו את הבמה בחיפה במשדר העצמאות המרכזי של רשת 13 - עת החליטו עומר אדם ואייל גולן לשים את הסכסוך המדובר מאחוריהם ולשתף פעולה ביחד על הבמה במופע משותף. ולא, הרכילות הזדונית על ריב מכוער מאחורי הקלעים לא הרסה את השמחה.

עומר אדם ואייל גולן. ניר פקין ואור גפן, ניר פקין
שרפו את הבמה. עומר ואייל/ניר פקין, ניר פקין ואור גפן

ובמקום הראשון עוד זוג, הפעם רומנטי משהו, אז אם אתם עוקבים אחרי "חתונה ממבט ראשון" אולי עדיף שלא תקראו את הידיעה הבאה כי רוני לוי אחת מכוכבות הריאליטי המדובר החליטה להגיש בקשה לחזרה לישראל, זאת לאחר שנים בגולה - האם זה מרמז על מצב הזוגיות שלה או שמא היא סתם התגעגעה לארץ?

וואלה! סלבס חזרה לישראל אחרי שבניו יורק הפסיקו לייבא "במבה פשוש".

רוני ונעם, חתונה ממבט ראשון. קשת, צילום מסך
חוזרת בעקבות האהבה. רוני ונועם/צילום מסך, קשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully