וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר זוהר, תבורי או גפן: מי האביב המפורסם שעושה לכם אלרגיה?

1.5.2020 / 0:05

אתם כבר יודעים שביצת הבידור מלאה באנשים שקרויים על שם העונה המלבלבת, אבל חלקם פחות מלהיבים אתכם. לכבוד עונת המעבר והעיטושים, וואלה! סלבס רוצה שתבחרו בין אלוש לטום - מי הכוכב האביבי שכמעט גורם לכם להתגרד?

אביבית בר זוהר (אינסטגרם)

חלקכם מכיר את זה ממש, למרבה הצער, כאשר רגע אחרי סיומה של עונת הגשמים ורגע לפני שחם מדי מכדי לחשוב - עונת המעבר מגיעה ואיתה גם הצרות שלה: לא, לא נגיף הקורונה, האביב מביא איתו פריחה ולבלוב, ימים חמימים, אבל גם את היובש והאלרגיות, העיטושים והגירוד המציק. אז למה לקרוא למישהו על שם התקופה המיוחדת הזאת? כי מדובר בשם מיוחד ומלהיב, בכל זאת, אביב!

רכלו על האביבים באינסטגרם

אילוסטרציית סלבס לאביב 2020. דורון שיינר, מערכת וואלה! NEWS
הנה כמה "אביבים" מפורסמים/מערכת וואלה! NEWS, דורון שיינר

גם ביצת הבידור הישראלית כוללת כמה אנשים שנושאים בגאווה את השם עם הסאנשיין - מאביבה אבידן המזמרת, דרך אביב אלוש המוכשר ועד לאביבית בר זוהר הנוצצת. חלקם יכול להלהיב, כמו טום אביב, בעוד שאחרי, כמו אביב גפן, נולדו עם כריזמה מבטן. אבל מה לעשות, כמו כל אדם אחר, גם סטארים כמו אביבה תבורי עשויים לעצבן מפעם לפעם, במיוחד כשהם מוכרים, יפים, עשירים ונהדרים.

עוד בוואלה!

אתם קבעתם: אביבית בר זוהר היא כוכבת הריאליטי של העשור

לכתבה המלאה

עוד לפני שאתם לוקחים כדור להרגעת האלרגיה, וואלה! סלבס מבקשת מכם להירגע, לנשום עמוק ולהחליט איזה מה"אביבים" המפורסמים של הביצה המקומית בשנת 2020 הכי מעורר אתכם, טוב, גורם לכם לגלגל עיניים, ספק להסתקרן, ספק להתחרפן. ככה זה כשמדובר בעונת מעבר, אתם קובעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully