וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל ישראל אחים? נראה אם תזהו את קרובי המשפחה המפורסמים

29.4.2020 / 0:31

ידעתם שיהודה לוי הוא "בן דוד של" ושיונית לוי קשורה למשפחת בנאי? כמה ילדים בכלל יש לשימי תבורי? לכבוד יום העצמאות ה-72, וואלה! סלבס מגישה לכם חידון טריוויה על קרובי המשפחה של מפורסמי ישראל. כי בכל זאת, מדובר בביצה, סליחה, שבט אחים ואחיות

חידון קרובי משפחה סלבס. אינסטגרם, מערכת וואלה! NEWS
אז מי קרוב למי? נראה אתכם יודעים/מערכת וואלה! NEWS, אינסטגרם

אם אומרים שדם סמיך ממים, אז מה תגידו על שבט האחים והאחיות הישראלי? כולם איכשהו בני דודים של זה שהתחתן עם ההיא, שבכלל יצאה עם ההיא, נו, גיסתו של ההוא שמתחזק זוגיות עם ההוא. ככה שאם ביצת הבידור הישראלית היא דגם קטן של החברה הישראלית, אז בטח שגם כוכבי ארצנו הקטנטונת קשורים זה לזו לזה איכשהו - בין אם בגלל זוגיות, נישואים או ילדים משותפים, בין אם בגלל שנולדו לאותם הורים או שהם פשוט בני דודים שמוכשרים כל אחד בתחומו.

רכלו על המשפחות המפורסמות בישראל גם באינסטגרם

אבל לא רק משפחת בנאי הענפה או אנשים לבית דיין, לא רק בנותיו של צביקה פיק או האחיות עטרי, ביצת הבידור המקומית והקטנטנה מלאה בקרובי משפחה מפתיעים במיוחד: הצברים חובבי הצהוב אולי זוכרים כמה מקרים של אחים מפורסמים, בני דודים מוכשרים או שידוכים שנגמרו בחתונה, כך שלכבוד החג הכי ישראלי, וואלה! סלבס החליטה לרכז כמה מהקשרים המעניינים ביותר, לחידון טריוויה ליום העצמאות ה-72, שכל כולו קשרי משפחה. נראה אתכם מצליחים לענות על השאלות נכונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully