וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הקורונה: מארינה מקסימיליאן תעבוד כל הלילה ביום העצמאות!

27.4.2020 / 0:06

חשבתם שהנגיף שמטריף את העולם וביטל את חגיגות יום העצמאות 2020, השאיר כמעט את כל אמני ישראל בבית בערב המיוחד? אז זהו, שמתברר כי מארינה מקסימיליאן ממש לא תפסיק לעבוד בחג, לפחות עד אור הבוקר. וואלה! סלבס רוקדת

יח"צ - חד פעמי

יש עשרות אמנים שיעבירו את ערב יום העצמאות 2020 בדרך שבה לא בילו כבר שנים, אחרי תקופה ארוכה שבה עברו בין הופעות בבמות בידור ברחבי הארץ או במסיבות ענק פרטיות: בביתם הפרטי, עם בני המשפחה בלבד, כשהם ישנים, שרים מול מסך הטלוויזיה או מקסימום מחזיקים מיקרופון כחלק מסשן קריוקי. ככה זה כשיש סגר בגלל בהלת נגיף הקורונה המאיים, זה ששיגע את העולם בכלל וישראל בפרט, מה שהוביל לביטול החגיגות הפומביות השנה.

אבל תתפלאו לשמוע שיש אמנית אחת מוכרת ומוכשרת, שלא רק תעביר את ערב יום העצמאות בעבודה אינטנסיבית - אלא תעבוד מתחילת הערב ועד שעות הבוקר המוקדמות. נכון, מארינה מקסימיליאן, זו יכולה להיות רק מארינה!

רכלו על ערב יום העצמאות גם באינסטגרם

מארינה מקסימיליאן. משה נחומוביץ, מערכת וואלה!
לתפארת מדינת ישראל. מארינה מקסימיליאן/מערכת וואלה!, משה נחומוביץ

אחרי שוואלה! סלבס חשפה בפניכם בשבוע שעבר כי מארינה מצטרפת לעומר אדם ואייל גולן במופע יום העצמאות של רשת 13, מתברר שזה לא יהיה המקום היחיד שבו תופיע - זאת כי נבחרה להנחות את "MIDNIGHT", מסיבת המוסיקה האלקטרונית הגדולה ביותר שנעשתה בישראל ב-72 שנותיה, שתשודר באותו הערוץ החל מחצות ותימשך עד ל יום רביעי ב-6:00 בבוקר. גיא מנטש ישאר כל הלילה לבד עם הבנות? קשוח!

עוד בוואלה!

הדייטים, המרפקים והתגובות: מפורסמים מדברים על הקושי בפרסום

לכתבה המלאה

מתברר שבין תקלוט לתקלוט של די ג'ייז בינלאומיים כמו ג'ניה, גיא גרבר, רד אקסס, ויני ויצ'י ואחרים, מארינה תהייה זו שתופקד על הבידור בפרויקט המסיבה - שתקרה ביוזמת והפקת לייב ניישן ישראל, Music TLV, קבוצת בלוסטון, The Tripping וחברות התוכן Peach ו-screenz, שאף הגישו בקשה לכניסה לספר השיאים של גינס בתור "המסיבה הגדולה בעולם". כן, גם אתם תוכלו להשתתף בחגיגה בפיג'מה בסלון ואפילו לשתף את הווידאו שלכם מול כל ישראל על המסך!


וואלה! סלבס תחגוג ביום העצמאות לבדה עם ערימת תפוחים מסוכרים, עד שתראה זיקוקים מרוב סוכר.

מארינה מקסימיליאן באולפן וואלה 15.2.2018. ראובן קסטרו
עצמאית בהחלט. מארינה מקסימיליאן/ראובן קסטרו
מארינה מקסימיליאן, גיא מנטש במוזיאון הפופ אפ של אדידס. שוקה כהן
גיא מנטש בסדר עם תפקיד הבייביסיטר באותו הערב?/שוקה כהן
הלני פוריירה, נינט טייב, מארינה מקסימיליאן. אור גפן,
חובבת מסיבות. מארינה/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully