וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: תקיפת החיילים שזעזעה את הביצה המקומית

24.4.2020 / 0:02

בזמן שקיילי ג'נר נחשפה לעדשות הפפראצי בלי איפור ובלי נעליים, הפרנזטורית שלה, יעל שלביה, עלתה על מדים צבאיים והפכה לחיילת מן השורה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עומר אדם בפארק הירקון, יולי 2019/צילום באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

את הרשימה נפתח עם עומר אדם, שסביר להניח היה רוצה לשכוח את התמונות שהגיעו לידיה של וואלה! סלבס ופורסמו השבוע - בהן נצפה הזמר המסלסל בימים אחרי שהודח מהתכנית "כוכב נולד" ונכנס לחנות בגדים בראשון לציון על מנת לחפש גרדרובה חדשה.

עומר אדם. סמי טהרני,
היו זמנים. עומר/סמי טהרני

אל המקום הרביעי מגיעה עוד מישהי שהייתה מעדיפה שהתמונות - בהן היא מככבת בלי איפור ויחפה - לא יגיעו לידי מדורי הרכילות בעולם. ככה זה כשקיילי ג'נר, מי שעשתה את רוב הונה על מוצרי קוסמטיקה וטיפוח, יוצאת לבקר חברה בלי איפור על פניה, אפילו הפפראצי כמעט ולא זיהו את המיליארדרית הצעירה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הגענו כבר למקום השלישי שם נמצאת מי שמככבת כפרזנטורית של מוצרי הטיפול של ג'נר - קוראים לה יעל שלביה והשבוע היא אמרה שלום לחיים הטובים: למטוסים הפרטיים, לבגדי המעצבים ולהשקות הנוצצות, עלתה על מדי צבא ועמדה דום.

יעל שלביה. מתגייסים אינסטגרם, צילום מסך
הקשב! יעל/צילום מסך, מתגייסים אינסטגרם

אל המקום השני והמכובד מגיע משולש מעניין במיוחד, כך שלאחר ששמעתם שעומר אדם ואייל גולן יופיעו ביחד במופע מיוחד ביום העצמאות, וואלה! סלבס חשפה בפניכם השבוע כי השניים מצרפים צלע שלישית בשם מארינה מקסימיליאן שתעשה קצת סדר בבלאגן.

מארינה מקסימיליאן בלומין. דודי חסון,
הצלע השלישית. מארינה/דודי חסון

במקום הראשון, איך לא, האירוע שזעזע את מדינת ישראל ואת תעשיית הבידור בפרט - פשע השנאה שנעשה נגד חיילים במדים שהגיעו לחלק אוכל לאנשים הנמצאים בבידוד, ונתקלו בקבוצה חרדית של נטורי קרתא שהחלו להשליך עליהם אבנים. לאחר הפיגוע המתועב הזה, וואלה! סלבס חשפה כי אחת החיילות היא גבריאל, בתו של איציק זוהר, שסיפר שבתו עדיין מוכת הלם וסובלת מסיוטים.

גבריאל זוהר. אינסטגרם, צילום מסך
ברכת הגומל. איציק וגבריאל/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully