וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: אייל גולן ובני פרץ שולפים את התותחים הכבדים

17.4.2020 / 0:28

בזמן שדנה גרוצקי ובן הזוג הביאו בייבי לאוויר העולם, עדן בן זקן קיבלה מתנה לרגל הלידה הקרבה ובאה מבעלה האוהב, שוקי ביטון - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

דיוויד בוריאנז מ"באפי ציידת הערפדים ו"בונז" באינסטגרם

את הרשימה נפתח עם חדשות מעבר לים כי השחקן ההוליוודי, דיוויד בוריאנז, המוכר לכם יותר כאנג'ל מהסדרה "באפי ציידת הערפדים", התעורר השבוע רק בשביל לגלות שתמונות עירום שלו "דלפו" לרשתות החברתיות בהן הוא נראה מענג את עצמו.

דיוויד בוריאנז בסרט These Girls. טוויטר, צילום מסך
אופסי. דיוויד/צילום מסך, טוויטר

נמשיך למקום הרביעי עם חדשות עצובות זאת בעקבות הפוסט המרגש של ירדן הראל, שרק לפני מספר שבועות בישרה לעולם שאחרי שקיבלה לאוויר העולם צמד תאומים מתוקים בהליך פונדקאות, היא מצפה לבייבי נוסף - השבוע, היא בישרה, בלב כבד, כי עברה לידה שקטה ואיבדה את הבייבי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ירדן הראל, עומרי שלום. אינסטגרם, צילום מסך
רק בריאות! ירדן ועומרי/צילום מסך, אינסטגרם

במקום השלישי, עדיין בגזרת ההריוניות אלא שהפעם עם חדשות טובות - כי דנה גרוצקי ובן הזוג ההורס שלה, אסף ליס, נכנסו בתחילת השבוע למחלקת יולדות בבית החולים והביאו לאוויר העולם את בנם הראשון, שיצטרף לאחותו למחצה, אלכס, מנישואיה הראשונים של הגרוצקי.

דנה גרוצקי בהריון. אינסטגרם, צילום מסך
קולולו! דנה ואסף/צילום מסך, אינסטגרם

הגענו כבר למקום השני, והפעם - האמא לעתיד, עדן בן זקן, שאוטוטו תכנס לחדר לידה ותביא לעולם בייבי משלה. עד אז, בעלה המסוקס, שוקי ביטון, החליט לפנק אותה במתנה יוקרתית ושימושית, כך שרגע לפני הלידה - קיבלה מלכת השושנים מיטה מתכווננת עליה תוכל להשלים שעות שינה בין הנקה לחיתול.

עדן בן זקן. אמיר מאירי,
מנוחת הלוחמים. עדן ושוקי/אמיר מאירי

במקום הראשון, שוב בכותרות - הסכסוך בין אייל גולן למנהל האישי לשעבר, בני פרץ. אחרי שגולן החליט להיכנס בכל הכח במנהלו לשעבר והודיע כי הוא שוקל להגיש נגדו תלונה במשטרה על העלמת כספים, החליטה בתו של פרץ לשבור שתיקה בפוסט חריף במיוחד באינסטגרם כשבין שאר הדברים שכתבה, ציינה כי "אייל גולן צריך ללכת עם הראש ברצפה". אאוצ'!

בתו של בני פרץ על הסכסוך עם אייל גולן. אינסטגרם, צילום מסך
שוברת שתיקה. בני ובתו/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully