וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן זקן מקבלת מתנה יוקרתית מבעלה לרגל הלידה

14.4.2020 / 0:04

רגע לפני שהיא נכנסת לחדר לידה ויוצאת עם בן בכור - בעלה ההורס, שוקי ביטון, החליט להפתיע אותה במתנה מפנקת ויוקרתית שתשמש אותה כראוי בלילות חסרי השינה שמצפים לה. וואלה! סלבס מתכווננת

עדן בן זקן מודיעה על הריון (אינסטגרם)

זה לא סוד שהימים של אחרי הלידה, הרבה יותר קשים מהלידה - ככה זה שהבייבי רק נולד ורוצה את מלוא תשומת הלב, חייב לאכול כל כמה שעות ובעיקר, בעיקר מתעורר בדיוק ברגע שאמא שלו עוצמת את העיניים וזקוקה רק לכמה שעות שינה לצבור אנרגיות מחדש. אז זהו, שעל פי חוק מרפי - בדיוק אז מתעורר התינוק החמוד ומחליט שהוא רוצה לאכול. זו אולי הסיבה ששוקי ביטון, בעלה של עדן בן זקן, החליט להפתיע את מלכת השושנים שלו במתנה סופר יקרה אבל גם מאוד שימושית ומפנקת.

עדן בן זקן. אמיר מאירי,
מה קיבלה במתנה? עדן ושוקי/אמיר מאירי

ביטון, גבר שרמנטי שכזה, הבין שעם כל הכבוד לכל התמרוקים, בגדים ושלל מוצרים לתינוק - מישהו צריך לדאוג לאמא של התינוק על מנת שתוכל לתפקד כמו שצריך ולהיות כל הזמן עם כוחות מחודשים, זו הסיבה שהגברבר המסוקס רכש לאשתו מיטה מתכווננת מבית אירופלקס, שבשעות שינה המעטות שיהיו לה - היא תוכל לפחות להעביר אותן בנועם ובנוחות. אגב, אם אתם חייבים לדעת, מחיר המיטה הוא 25 אלף שקלים, תורידו מזה הנחת סלב קטנה וקיבלתם את ההפתעה המושלמת שמלכת השושנים קיבלה לרגל הולדת הבן.

וואלה! סלבס קיבלה מתנה לאפה שווארמה לרגל ההיריון. אז זהו, שהיא מעולם לא הייתה בהיריון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
עדן בן זקן. ניר פקין
לפנק לפנק לפנק/ניר פקין
שוקי ביטון. יחצ,
זה גבר! שוקי/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully