וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוס וויליס ודמי מור מאבדים את זה בהסגר

12.4.2020 / 12:20

צמד הגרושים הכי מתוק בהוליווד החליט להתאחד ביחד עם הבנות שלהם ולבלות את תקופת ההסגר ביחד, כך שלאחר מספר ימים - הם כבר התחילו לחפש דרכים יצירתיות להעביר את הזמן, מה שעלה לבתם בשיער היפה והארוך שלה. וואלה! סלבס גוזזת

ברוס וויליס/אינסטגרם

תודו שגם אתם כבר התחלתם להתחרפן בתקופת ההסגר ומחפשים כל מיני דרכים יצירתיות להעביר את הזמן - אם עד עכשיו העסקתם את עצמכם בקרצוף הרצפה לרגל חג הפסח או שכבר נמאס לכם שהכלב מוריד אתכם לסיבוב בפעם המי יודע כמה "כי הוא חייב לשירותים" או שהידיים שלכם כבר לא מסוגלות להרכיב עוד פאזל, קבלו רעיון מקורי הישר מביתם של ברוס וויליס ודמי מור.

טלולה וויליס. אינסטגרם, צילום מסך
איבדו את זה בבידוד. ברוס, דמי וטלולה/צילום מסך, אינסטגרם

הזוג הגרוש הכי מתוק בהוליווד החליט כי את תקופת ההסגר הקשה הם מעבירים עם שלוש הבנות של הכוכבת ההורסת, כך שאם תציצו בעמודי האינסטגרם של המשפחה - תוכלו למצוא לא מעט תמונות חמודות של כולם לבושים בפיג'מות תואמות, מעלים תמונות האחת של השנייה או סתם תמונות של בעלי החיים שלהן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ברוס וויליס. אינסטגרם, צילום מסך
משפחה שכזו/צילום מסך, אינסטגרם

אבל נראה שגם במשפחת וויליס-מור התחילו לחפש אחר רעיונות מקוריים להעביר את הזמן שלהם בנעימים - כך שבסוף השבוע, הבת של השניים, טלולה, התיישבה על הכסא ונתנה לאבאל'ה לגלח לה את הראש! כן, אתם קוראים נכון: ברוס וויליס גילח לבתו את השיער בזמן ששאר בני המשפחה מעודדים אותה מהצד. לא ברור אם מדובר במחווה לאמא המהממת שלה שגילחה את הראש לפני 23 שנים לרגל הסרט "ג'י או ג'יין" - כך או כך, נראה שהילדה אהבה את זה ואף ביקשה מאחותה, רומר, לצלם אותה טופלס בחצר הבית.

וואלה! סלבס מגלחת את הראש פעם בשנה, בעונת הכינים.

טלולה וויליס. אינסטגרם, צילום מסך
התוצאה - דומה לאמא? טלולה/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully