וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבת החדשה של משפחת נתניהו

8.4.2020 / 0:03

בזמן שנטלי דדון ואבי בנה החליטו להיפרד - גם מאיה בוסקילה הודיעה שהיא ובעלה, עוזי אזולאי גם לא חולקים את אותה מיטה יותר, רק שבמקרה שלה היא כבר הספיקה להתחרט. כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

את הרשימה פותחות קצת חדשות טובות (בכל זאת, מדובר במגישת חדשות) - אז תגידו "מברוק" ולידה קלה לנסלי ברדה שהודיעה קבל עם עדה ואינסטוש, כי היא בהיריון, כך שבקרוב מאוד היא ובת הזוג שלה, אירית מגל, יקבלו לאוויר העולם את הבייבי הראשון שלהם.

נסלי ברדה. וואלה! מזל טוב
מברוק! נסלי ואירית/וואלה! מזל טוב

למקום הרביעי, בגזרת הבשורות הפחות משמחות נמצאים נטלי דדון ואבי בנה, עמית פרליס, שאחרי כמעט שנה של זוגיות נוצצת, דביקה ופוטוגנית - השניים החליטו שוב לשבור את ליבכם ולהיפרד כידידים, למרות שהחברים מסביב מלחששים שהם עדיין לא אמרו את המילה האחרונה ויש סיכוי לקאמבק.

נטלי דדון. שוקה כהן
כבר לא נטלי ועמית/שוקה כהן

כמו המקום השלישי למשל, מאיה בוסקילה, שרגע לפני חג הפסח - הודיעה לכל העולם ואשתו כי היא ובעלה, עוזי אזולאי, החליטו להיפרד ואף הדגישה כי "אין אשמים". ההצהרה הזו, כמה צפוי, נמחקה לאחר מספר רגעים, כך שבערב החג, בוסקילה פרסמה תמונה שלה ושל עוזי עם הבן שלה.

מאיה בוסקילה. ניר פקין
ביחד או לא? מאיה ועוזי/ניר פקין

אל המקום השני והמכובד מגיעה כוכבת חדשה בביצה - אתם מכירים אותה בשם תקוה גדעון ונראה שבקרוב אתם הולכים לראות אותה לא מעט (אם יגמר ההסגר כמובן) בלא מעט אירועים והשקות כיאה לזוכה בגמר "האח הגדול". המתמודדת ההורסת גברה על חבריה ירדן אדרי ואסיף אלקיים.

האח הגדול תקוה גדעון. מיכה לובטון,
הזוכה הגדולה. תקוה עם גיא ולירון/מיכה לובטון

ובמקום הראשון עוד כוכבת חדשה בישראל, הפעם כזו שלא הייתה צריכה לעשות יותר מדי אלא פשוט לזכות בתשומת ליבו של אחד האנשים היותר מוכרים במדינה - בנו של ראש הממשלה, אבנר נתניהו, שהחליט לאמץ כלבה חדשה ביחד עם בת הזוג שלו, כך שלא רק שהכלבה המתוקה זכתה ללכת עם זוג הורים מתוקים במיוחד הביתה, היא גם זכתה לקבל עמוד אינסטגרם משלה. תתחילו לעקוב

וואלה! סלבס שנים מנסה ללקק את אבנר נתניהו בתקווה שיאמץ אותה.

אבנר נתניהו. אינסטגרם, צילום מסך
הכוכבת החדשה עם הכוכב ההורס. אבנר והכלבה/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully