וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסלי ברדה ובת הזוג שלה מצפות לבייבי ראשון

7.4.2020 / 19:27

מגישת החדשות ובת הזוג שלה הודיעו היום (באינסטגרם, כאילו דא?!) כי נסלי נמצאת בחודשי הריון ראשונים כך שבקרוב מאוד תתווסף צלע נוספת לתא המשפחתי שהקימו לא מזמן. וואלה! סלבס דולה

נסלי ברדה/אינסטגרם

בתקופה כזו קשה - בה היא נאלצת כל היום לדווח על חולים נוספים בווירוס ועל כאלו שלא שרדו, מגישת הטלוויזיה, נסלי ברדה, מביאה לכם, סוף סוף, גם קצת חדשות טובות. אז נכון, מדובר בבשורה אישית שלה, אבל היי, תודו שגם לכם לא יזיקו בשורות משמחות! אז תגידו מברוק לברדה ובת הזוג שלה, אירית מגל, שמצפות לבייבי ראשון שיגיח לאוויר העולם בעוד מספר חודשים.

נסלי ברדה. ניר פקין
קולולו! נסלי ואירית/ניר פקין

ברדה, שהצליחה להסתיר יפה את ההיריון מדי יום כשחייכה אליכם מהמסך, העלתה היום סטורי בעמוד האינסטגרם שלו וכתבה "לכבוד חג האביב יש לנו משהו נחמד לספר לכם...", כשבסטורי שאחרי - היא כבר חושפת את הבטן שלה בבומרנג חמוד. אה כן, בסטורי השלישי היא כבר מסבירה שהיא בהריון ובעיקר מודה על הנס הפרטי שלהן ומאחלת לכולם בשורות טובות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
נסלי ברדה, אירית מגל. ניר פקין
בן או בת?/ניר פקין

כזכור, לפני כשנתיים, ברדה ומגל התחתנו ארבעה חודשים לאחר ההצעה המרגשת בטקס אזרחי על חוף הים בנחשולים - לשם הגיעו כל החברים מחברת החדשות וגם חברות של ברדה כמו גלית גוטמן ומאיה ורטהיימר. כעת, השתיים מצפות לילד הראשון שלהן.

וואלה! סלבס גם מצפה מבת הזוג שלה. שתקנה לה כבר בן אנד ג'ריס.

נסלי ברדה, אירית מגל. אינסטגרם, צילום מסך
מתוקות/צילום מסך, אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • נסלי ברדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully