וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן מבשלת מתכון סודי של סבתא שלה

8.4.2020 / 0:22

מתכון לגפליטע פיש הוא אולי המתכון המחופש ביותר בתקופת חג הפסח - אז תשכחו מהכל, כי לניקול ראידמן יש מתכון מיוחד וסודי של סבתא שלה, ועכשיו היא מוכנה לחלוק אותו עם גולשי וואלה! סלבס. תודו שהיא נשמה

ניקול ראידמן/ניקול ראידמן

אם גם אתם התמכרתם לסטורי של ניקול ראידמן ואתם ממש רוצים להיות יום אחד במטבח או בסלון שלה ולצפות בשלל המתכונים שהיא מכינה ואין ספור המוצרים שהיא מקדמת כעזרה לעסקים קטנים, אז קבלו הפתעה מיוחדת מוואלה! סלבס לרגל חג הפסח - מתכון בלעדי של הגברת המזמרת שהועבר לה בירושה מסבתא שלה ז"ל.

ניקול ראידמן. אלכס ליפקין,
מוכנים לבשל? ניקול/אלכס ליפקין

ראידמן, שמאז שנאלצה לוותר על זמן אוויר במחלקות ראשונות, תצוגות אופנה של מיטב המעצבים בעולם והקלטות באולפן עם הזמר היווני, סאקיס רובאס, בעקבות התפשטות וירוס הקורונה, החליטה להקדיש את זמנה בעיקר לבישולים במטבח ביחד עם שני ילדיה - מישל וריצ'י. אז וואלה! סלבס פנתה אליה וביקשה ממנה לבשל לכם מתכון מיוחד לרגל חג הסגר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ניקול ראידמן. אלכס ליפקין,
מתכון סודי/אלכס ליפקין

הרווקה הלוהטת מיד התייצבה במטבח, הפשילה שרוולים וניגשה למשימה - הכננת גפליטע פיש על פי מתכון סודי של סבתא שלה אותו היא סירבה לגלות, אך כעת, ברוח החג, ניקול מסבירה לכם בדיוק איך להכין את הגפליטע פיש המושלם תוך כדי שהיא מצלמת את עצמה, מכינה את האוכל ושומרת על פאסון כמו שרק היא יודעת.

וואלה! סלבס עדיין מחכה מחוץ לבית של ניקול שתזרוק לה כמה שאריות.

מתכון של ניקול ראידמן. צילום מסך, צילום מסך
איך יצא?/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully