וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקושיות של וואלה! סלבס: שלום מיכאלשווילי לא כל כך מבין...

אמיר צומר ואדם סרור

12.4.2020 / 0:05

לכבוד החג, אלה שעומדים מאחורי מלכת הרכילות הישראלית העניקו לכוכבים של הביצה אפשרות לשאול בשיחת Zoom כל מה שירצו - ולקבל תשובה נחרצת, בלי פילטרים. איך וואלה! סלבס תענה על הקושייה של שלום מיכאלשווילי? צפו

הקושיות של וואלה! סלבס, שלום מיכאלשווילי (צילום: אבי כהן)

השנה חג הפסח מצוין במתכונת מעט שונה: בלי ליל סדר המוני או טיולים בחיק הטבע, הרבה מצות אבל מעט יציאות (מהבית!), את הסבים והסבתות רואים רק בשיחות וידאו ומתנות לדודה והדוד הרחוקים? מגיעות אך ורק באמצעות שליח עד פתח הבית.

מזל שוואלה! סלבס כאן כדי לשמור על המסורת, כך שמלבד שתיית ארבע כוסות וחיבוק מרחוק לאליהו הנביא, החליטה לקיים את מצוות שאלת הקושיות ולהעניק לכמה מהאנשים המוכרים ביותר בתעשיית הבידור המקומית את ההזדמנות להציב בפנייה שאלות ישירות וקשות במיוחד. הכל בשיחת Zoom, כיאה לימי נגיף הקורונה שמשגע את העולם בכלל ואת הביצה הישראלית בפרט.

רכלו על הקושיות של וואלה! סלבס באינסטגרם

שלום מיכאלשווילי. אביב חופי
מי. מה. למה? שלום מיכאלשווילי/אביב חופי

רציתם לדעת איך זה פועל או אם עבודתה של וואלה! סלבס קשה יותר מזו של הכוכבים עצמם? טוב שלאנשים שאתם אוהבים לאהוב, מתעניינים בחייהם הפרטיים וסקרנים לגביהם באופן כללי, יש כמה קושיות, סליחה, שאלות שהם פשוט רוצים לקבל עליהן תשובות נחרצות.

הפעם, שלום מיכאלשווילי, שהחליט להציב בפני בפני אדם סרור ואמיר צומר מוואלה! סלבס את שאלת השאלות שלו: למה בכלל ממשיכים לראיין ולשאול אותו שאלות? וואלה, צודק, התשובה נמצאת בווידאו. צפו וגלו.


וואלה סלבס לא רק עונה על שאלות בפסח, היא גם פוסחת על אנשים מסוימים אחרי החג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שלום מיכאלשווילי. רפי דלויה,
מרואיין עויין. שלום מיכאלשווילי/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully