וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקושיות של וואלה! סלבס: החבר הטוב של אייל גולן רוצה שתגידו את האמת

אמיר צומר ואדם סרור

14.4.2020 / 0:03

לכבוד החג, אלה שעומדים מאחורי מלכת הרכילות הישראלית העניקו לכוכבים של הביצה אפשרות לשאול בשיחת Zoom כל מה שירצו - ולקבל תשובה נחרצת, בלי פילטרים. איך וואלה! סלבס תענה על הקושייה של עדי לאון? צפו

הקושיות של וואלה! סלבס, עדי לאון (צילום: אבי כהן)

השנה חג הפסח מצוין במתכונת מעט שונה: בלי ליל סדר המוני או טיולים בחיק הטבע, הרבה מצות אבל מעט יציאות (מהבית!), את הסבים והסבתות רואים רק בשיחות וידאו ומתנות לדודה והדוד הרחוקים? מגיעות אך ורק באמצעות שליח עד פתח הבית.

מזל שוואלה! סלבס כאן כדי לשמור על המסורת, כך שמלבד שתיית ארבע כוסות וחיבוק מרחוק לאליהו הנביא, החליטה לקיים את מצוות שאלת הקושיות ולהעניק לכמה מהאנשים המוכרים ביותר בתעשיית הבידור המקומית את ההזדמנות להציב בפנייה שאלות ישירות וקשות במיוחד. הכל בשיחת Zoom, כיאה לימי נגיף הקורונה שמשגע את העולם בכלל ואת הביצה הישראלית בפרט.

רכלו על הקושיות של וואלה! סלבס באינסטגרם

עדי לאון, אייל גולן. ניר פקין
למה ולמה ולמה? עדי לאון עם אייל גולן/ניר פקין

רציתם לדעת איך זה פועל או אם עבודתה של וואלה! סלבס קשה יותר מזו של הכוכבים עצמם? טוב שלאנשים שאתם אוהבים לאהוב, מתעניינים בחייהם הפרטיים וסקרנים לגביהם באופן כללי, יש כמה קושיות, סליחה, שאלות שהם פשוט רוצים לקבל עליהן תשובות נחרצות.

הפעם, יוצא "האח הגדול וחברו הטוב של אייל גולן, עדי לאון, שהחליט להציב בפני בפני אדם סרור ואמיר צומר מוואלה! סלבס את שאלת השאלות שלו: מתי כוכבי ישראל יחליטו לחיות על פי האמת שלהם ולא להיות מזוייפים. כבד, חשוב, רציני, התשובה נמצאת בווידאו. צפו וגלו.


וואלה סלבס לא רק עונה על שאלות בפסח, היא גם חוטפת אלרגיה. חילופי עונות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
עדי לאון. אור גפן,
חיים אותנטיים וכו'. עדי לאון/אור גפן
  • עוד באותו נושא:
  • עדי לאון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully