וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי לי שינדלר קיבלה קנס כשהייתה מחוץ לבית: "חבל שהמשטרה מטרידה שומרי חוק"

4.4.2020 / 22:25

המנחה נקלעה היום לתקרית בין משפחתה לכמה שוטרים בעת ששהתה מחוץ לבית, מה שנגמר בדו"ח של 5,000 ש"ח עבור שי לי שינדלר ומעצר של אדם שלא היה יחד איתה. "לא יודעת אם הוא עבר על החוק, לא מכירה אותו", סיפרה. המשטרה בתגובה: "שיימינג מכוער". וואלה! סלבס חוק וסדר

שי לי שינדלר ושוטרים ישראלים, במהלך תקופת הסגר בעקבות נגיף הקורונה (צילום גולשים)

אתם כבר יודעים שלא משנה עד כמה רמי מעלה, משכילים, יפים, או מפורסמים אתם, אין אדם שהוא מעל החוק במדינת ישראל הדמוקרטית. עם זאת, היתקלות של המנחה שי לי שינדלר ובני משפחתה עם כמה נציגי משטרת ישראל, הפכה היום (שבת) לאירוע יוצא דופן מבחינתה, כיוון שכאזרחית שומרת חוק לדבריה, לא הייתה אמורה לקבל קנס של כ-5,000 ש"ח על כך ששהתה מחוץ לביתה.

רכלו על הדוח של שי לי שינדלר באינסטגרם

שי לי שינדלר. ניר פקין
לא עושים רושם של פורעי חוק. שי לי שינדלר ובעלה, ליעד אגמון/ניר פקין

שינדלר, בעלה ליעד אגמון וילדיהם, בילו לדבריהם לבדם ולא כחלק מקבוצה אחר הצהריים בסמוך לביתם - כפי שמורות ההנחיות להסגר בארץ בתקופת החירום שבה ישראל נמצאת בתקופה האחרונה, בגלל נגיף הקורונה. עם זאת, נדמה שכמה אנשים ששהו בסמוך להם, משכו את תשומת לבם של שוטרים שסיירו במקום, כך שכאשר בקשו מהם להתפנות, החלו חילופי דברים בין משפחתה של המנחה מהמסך, כמה זרים וכן נציגי החוק, כאשר הכל תועד במצלמת הסלולרי.

הדברים התחממו, כך שאזהרה שבקשו לתת למשפחתה של שינדלר הפכה כעבור כמה דקות לקנס של ממש, בעוד שגבר אחר - ממש נעצר ונלקח לחקירה בניידת המשטרה. "ברוטליות מזעזעת של אותו שוטר שקנס אותנו ב-5,000 ש"ח על שאנחנו מתחת לבית שלנו. מעצר אלים בטרוף של אזרח שלא התנגד למעצר", כתב בעלה של שי לי ברשת זמן קצר אחר כך, תוך כדי שהוא מציף וידאו של תיעוד המעשה.

עוד בוואלה!

אין ברירה, בר רפאלי חושפת את האמת המרה

לכתבה המלאה

שי לי שינדלר, איך בילוי מחוץ לבית התחמם לכדי מעצר?
"חבל שהמשטרה לא עסוקה בדברים החשובים ובמקום זה מטרידה אזרחים שומרי חוק. אני מדברת רק עליי ועל בעלי ולא על הבן אדם שנעצר. אני לא יודעת אם הוא עבר או לא עבר על החוקים, אני לא מכירה אותו".

ממשטרת ישראל נמסר: "צו בריאות העם אוסר על התקהלות במרחב הציבורי של למעלה משני אנשים. בהתאם, במוקד 100 של המשטרה התקבל במהלך השבת דיווח אודות התקהלות אסורה של אנשים רבים בפארק. השוטרים שהגיעו למקום כרזו למתקהלים וביקשו מהם לעזוב אותו ולשוב לבתיהם. מרבית האנשים נשמעו להוראות ועזבו את המקום, זאת למעט מספר אנשים שנותרו במקום, בהם מר אגמון. שניגשו אליהם השוטרים, טענו כי הם מצויים בטווח המותר של מאה מטר מביתם ולמרות שהוסבר להם כי מדובר בהתקהלות אסורה המנוגדת לצו, הם סירבו להתפנות.

"לא זו בלבד אלא שגם יום קודם לכן פגשו בו שתי שוטרות שביקשו ממנו לעזוב את המקום והסתפקו באזהרה בלבד - מה שהסתיים בשיימינג מכוער שעשה כלפיהן ברשת החברתית כשכינה אותן 'שוטרות מגעילות וטיפשות במיוחד'. לאחר שלא נענו לבקשת השוטרים ולאזהרותיהם, נרשם למפרים דו"ח בגין סירוב להוראת שוטר להתפזר מהתקהלות אסורה. אנו קוראים לציבור להישמע לתקנות החירום וצו בריאות העם במטרה לבלום את התפשטות נגיף הקורונה בישראל ולמען הבריאות של כולנו".


וואלה! סלבס לא יוצאת מהבית כבר שלושה שבועות, בתקווה לסיים את הכל כמה שיותר מהר מבלי שיסתיים לה האוכל במזווה.

שי לי שינדלר. שלומי צ'יקונה,
לא התקהלה. שי לי שינדלר וליעד אגמון/שלומי צ'יקונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully