וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: בר, ליאור ואסתי - כל הפרידות הכואבות

3.4.2020 / 0:15

בזמן שבר רפאלי וחברת הספורט החליטו לסיים את שיתוף הפעולה ולהיפרד כידידים, וואלה! סלבס חשפה שאסתי גינזבורג ובעלה החליטו להיפרד לשלום מזוג הכלבים שלהם: כל הסיפורים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

את הרשימה נפתח דווקא עם איחוד, כי אחרי למעלה מחודש בהם לא ראו את אביהם - אופירה אסייג מתעדת את הילדים (וגם את עצמה, כמובן) ברגע האיחוד עם אבא, גילי מנקין, שטס לארצות הברית ונאלץ להיכנס לבידוד ברגע שנחת בארץ. המפגש אגב, עלול לגרום לכם להזיל דמעה.

אופירה אסייג. ניר פקין
איחוד מרגש. גילי, אופירה והבת/ניר פקין

קדימה למקום הרביעי, הפעם פרידה מלכותית, אחרי הכל - לא בכל יום נסיך הממלכה הבריטית, שלא לומר הנכד של המלכה השולטת, מחליט לעזוב את הארמון, להגיד שלום לכל הנתינים ולעזוב את הבית הקר, העשיר ומלא המשרתים ולצאת לדרך חדשה ועצמאית, אז תגידו ביוש לנסיך הארי ולדוכסית מייגן מרקל שעזבו את אנגליה בתחילת השבוע.

הנסיך הארי, המלכה אליזבת'. GettyImages
ביי סבתא. הארי, מייגן ואליזבת/GettyImages

הגענו כבר למקום השלישי עדיין בענייני פרידות, כי גם ליאור דואק, אולי ההדחה הכי מפתיעה של העונה הנוכחית, החליט להיפרד מהבית ומהחברים שם בפוסט עם הרבה אהבה ומסרים חיוביים כשכתב: "תמיד אמרתי ואני תמיד אומר, משחק צריך לדעת לשחק ביושר, צריך לדעת להפיק את הטוב מכל דבר חברים, זה לא משנה אם יצאתי מקום 1 או 8, זכיתי בכם... אתם הכוח שלי, ויחד נפיץ אהבה ונהנה מהמסע, ולסיכום רוצה שוב להגיד תודה. שמרו על עצמכם בימי הקורונה, הישארו קשובים להנחיות משרד הבריאות ושנזכה להיפגש בימים טובים יותר. אוהב אתכם".

ליאור דואק, האח הגדול 2020. מיכה לובטון,
ביוש! ליאור/מיכה לובטון

אל המקום השני והמכובד מגיעה, כמה צפוי, פרידה נוספת, הפעם זו של בר רפאלי ומותג האופנה איתו שיתפה פעולה בשנה האחרונה. וואלה! סלבס הביאה לכם, בפרסום ראשון, את הידיעה כי שנה אחרי שחתמו על חוזה - רפאלי וחברת הספורט, אדידס, החליטו להיפרד כידידים ולא להמשיך את העבודה ביחד זאת למרות שבחוזה הייתה אופציה להארכה לעוד מספר שנים.

בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
נפרדנו כך. בר/צילום מסך, אינסטגרם

ובמקום הראשון, הידיעה שהסעירה לכם את הבידוד, על הפרידה של אסתי גינזבורג מצמד הכלבים שלה. אחרי שגיליתם כי גינזבורג ובעלה, עדי קייזמן, החליטו לעזוב את ישראל לטובת לוס אנג'לס - וואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם כי בעקבות המעבר, אסתי ועדי החליטו למסור את צמד הכלבים שלהם, ביונסה וג'יי זי.

גם וואלה! סלבס החליטה להיפרד מהבתולים שלה. בגיל 14

הכלבים של אסתי גינזבורג. פייסבוק, צילום מסך
הכלבים החמודים של אסתי גינזבורג. כלומר כלבים לשעבר/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully