וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנראה שלא ידעתם שהזמר הזה גם בקטע של גברים

3.4.2020 / 0:19

שמועות בנוגע לאלה שפועלים בגבולות בתעשיית הבידור יש המון, אבל כמה יודעי דבר מתעקשים שהבחור המוכשר עם הקול היפה, הזה שאתם אוהבים לאהוב - לא אוהב בעצמו רק את בנות המין היפה, אלא נמשך (ועושה יותר מזה) גם לבני המין המסוקס. וואלה! סלבס לאבר בוי

גייז. ShutterStock
גייז/ShutterStock

לפעמים מעט מוזר להאמין שגם בשנת 2020 - יש אמנים גדולים, מוכרים ואהובים בהחלט שעדיין לא מרגישים מחובקים וחזקים מספיק כדי לא לעשות סיפור מנטייתם המינית. עם זאת, וואלה! סלבס מכבדת כל אדם באשר הוא, לכן לא תפרסם את פרטיו של הזמר הצעיר, הנהדר, המוכשר, שחביב על בנות ובני ישראל, שעל פי יודעי דבר, בוחר שלא לספר שכאשר מדובר בהעדפה מינית, כנראה שאין לו בעיה עם גברים באותה מידה שהוא חובב נשים.

מתברר שהזמיר הרווק, כך על פי יודעי דבר עקשנים, אמנם מפלרטט עם נשים בלי הפסקה - אבל לא מחפש בהכרח גברת נהדרת שתבלה איתו לילה של תשוקה בין הסדינים (או יותר מזה), אלא ישמח גם אם יהיה מדובר באדון מסוקס, הנאה שכבר ניסה וחווה בעבר. העדויות על הכוכב הצעיר, שהגיעו לוואלה! סלבס מכל מיני כיוונים, אמנם הפתיעו גם אותה, אבל אהבה היא אהבה - לא משנה אם בין גבר לאישה, אישה לאישה או גבר לגבר. נשיקות.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully