וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות מבטלת את חגיגות יום ההולדת של אביה

1.4.2020 / 10:24

הוונדר וומן העלתה היום פוסט מרגש לרגל יום ההולדת ה-60 של אביה, אך לצערה ולצער כל משפחת גדות - החגיגה נדחתה וגל המתוקה נאלצה להסתפק בפוסט מרגש באינסטגרם, "לא יכולה לחכות לתת לך חיבוק ענק", כתבה. וואלה! סלבס מתגעגעת

גל גדות בתל אביב, דצמבר 2019/(צילום: ניר פקין)

נראה שווירוס הקורונה שתקף את העולם ביטל לא מעט תכניות של המון אנשים, אבל בעיקר גרם לאנשים להתגעגע לקרובים אליהם אותם הם לא יכולים לראות. מי שלקחה את העניין קשה היא דווקא הוונדר וומן המקומית - גל גדות - שהייתה אמורה לחגוג לאביה, מיכאל, יום הולדת 60 ממש היום, אך לצערה, נאלצה לדחות את החגיגות בעקבות המצב.

טקס אוסקר 2020 גל גדות. GettyImages
מתגעגעת למשפחה. גל/GettyImages

גדות, העלתה היום (ד') פוסט מרגש לרגל כניסתו של אביה לעשור השביעי של חייו, וחשפה כי המשפחה המאושרת תכננה לחגוג את המאורע המשמח בטיול לאטלנטה בין ההפסקות שיש לשחקנית הבינלאומית מצילומי הסרט אותו הייתה אמורה לצלם. אבל תכניות לחוד ומציאות לחוד - וגל נאלצה לבטל את כל התכניות שנקבעו לה ולהישאר בבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גל גדות קורונה בידוד. אינסטגרם, צילום מסך
הישר מהבידוד/צילום מסך, אינסטגרם

אבל לא אחת כמו הוונדר וומן הישראלית תוותר, כך שהיום היא העלתה פוסט לאינסטגרם ובו ברכה מרגשת, "היום הוא יום הולדתו ה-60 של אבא שלי", כתבה גדות, "הו, התכניות שהיו לנו... היינו אמורים להיות כולנו באטלנטה בין הצילומים של 'red notice'... איך אני מתגעגעת אלייך, געגועים מעולם לא הרגישו כל כך חזקים, כל כך פיזיים, לא יכולה לחכות לתת לך את חיבוק יום ההולדת הענק שלך. אתה האבא המושלם שכל אחד היה יכול לבקש". וכמובן, לא שכחה להוסיף את הספרה חמש כנגד עין הרע.

וואלה! סלבס רוצה גם חיבוק לרגל יום הולדתה ה-16. פלוס 60.

גל גדות. אינסטגרם, צילום מסך
מחכה לחיבוק ענק. גל ואביה/צילום מסך, אינסטגרם
גל גדות. צילום גולשים, מערכת וואלה!
כבר לא יכולה להסתובב עם הילדות בתל אביב/מערכת וואלה!, צילום גולשים
  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully