וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הארי שוב מסתבך. הפעם בגלל חיילי צה"ל

29.3.2020 / 11:40

הנסיך האדמוני שכבר רגיל לחטוף ביקורת, חטף שוב מטח של אש מהממלכה הבריטית כשהחליט להזמין חיילים ישראלים שנפצעו בשירותם לטורניר הספורט המיוחד שהוא ייסד - זאת בטענה שהוא מתגרה בערבים. וואלה! סלבס משיבה אש

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד

נראה שהנסיך הארי פשוט מסרב לרדת מהכותרות: אחרי שהחליט לעזוב ביחד עם אשתו את הממלכה הבריטית ולהיפטר מהתארים והמותרות הנלוות לתואר, ואחרי שלל שמועות על כסאח בינו לבין אחיו ואפילו צינון ביחסים עם המלכה הגדולה של אנגליה, נראה שהארי הג'ינג'י לא מפסיק לעשות צרות למשפחה. הפעם זה בגלל חיילי צה"ל.

הנסיך הארי בארמון בקינגהאם בלונדון 16 בינואר 2020. רויטרס
שוב מסתבך/רויטרס

הדיילי מייל מדווח כי הנסיך, שוואלה! סלבס מוכנה לעשות דיאטה בשבילו, התכוון להזמין חיילים ישראלים שנפצעו במהלך שירותם למשחקי האינוויקטוס, שלמי לא מכיר מדובר בטורניר ספורט פאראלימפי רב-ענפי בינלאומי לחיילים ויוצאי צבא שייסד הנסיך לפני שש שנים אחרי שצפה במשחקים דומים בארצות הברית. אממה, נראה שהדבר לא ממש מצא חן בעיניי אנשי המלוכה הבריטית בטענה כי נגד צה"ל הוגשו תלונות על פשעי מלחמה כנגד הפלסטינים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
הנסיך הארי והנסיך צ'ארלס על רקע מסוק אפאצ'י, בריטניה, 2010. AP, AP
מבין את החיילים. הארי וצ'ארלס/AP, AP

"זה יראה כמו דרך להתגרות בערבים על ידי המלוכה הבריטית", טען עיתונאי ערבי באוזני כתב של ה"דיילי מייל". אבל לשמחתם של החיילים הכי טובים בעולם, הנסיך האדמוני לא ממש שם קצוץ על ביקורות והחליט כי המשלחת הישראלית תשתתף בטורניר בשנת 2022 והצדדים אף החלו לגייס את הכספים הדרושים על מנת להבטיח את השתתפות החיילים.
וואלה! סלבס כבר שנים חולמת לאמץ חייל או חטיבה. אפשר גם בסיס שלם.

נציגי חיל האוויר של צה"ל עם נציג החיל האירופי של ארצות הברית בתרגיל ג'וניפר קוברה. 04 במרץ 2020.. דובר צה"ל
למען החיילים/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully