וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט הקורונה: איך עבר השבוע על המפורסמים בבידוד?

27.3.2020 / 0:13

בזמן שהבנות של ריטה החליטו להפתיע אותה בתנאי הבידוד, בצה"ל נאלצו לדחות את הגיוס של יעל שלביה מאחר והיא צריכה לשהות בבידוד בעקבות נסיעתה לארצות הברית - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמ

את הרשימה נפתח עם הביוטרית אלין כהן שהחליטה להילחם בווירוס הקורונה ועל הדרך לעשות מזה גם כמה ג'ובות, כך שבימים אלו היא משיקה שני מוצרים חדשים בליין הביוטי שלה - מסיכה מיוחדת לפנים שנועדה להגן מהווירוס וכמו כן אלכוג'ל בעיצוב מיוחד של הכהן.

אלין כהן. ניר פקין
דופקת קופה. אלין/ניר פקין

במקום הרביעי, קצת חדשות טובות (עד כמה שאפשר) כי הזמרת ריטה חגגה השבוע 57 שנות קיום ומיתרי קולת משובחים, אך לצערה, בעקבות התקנות של משרד הבריאות - היא נאלצה לחגוג את האירוע לבדה, או כך לפחות חשבה, כי שתי בנותיה החליטו לקרוא לכל החברות הטובות שנעמדו מחוץ לבניין בו היא גרה ושרו לה "יום הולדת שמח" בזמן שהיא בוכה מהתרגשות במרפסת ביתה.

ריטה מופתעת ביום הולדתה. אינסטגרם, צילום מסך
מזל טוב נשמה. ריטה/צילום מסך, אינסטגרם

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת עוד זמרת, הפעם בינלאומית, שהחליטה לחשוף פרט סודי מחייה - ככה זה כשאריאנה גרנדה מעלה סטורי לעמוד האינסטגרם שלה, ובטעות (או שלא) חושפת גם את בן הזוג החדש שצמוד אליה בחודשיים האחרונים. אז תגידו יפה שלום לאיש הנדל"ן דלטון גומז.

אריאנה גרנדה, דלטון גומז. אמיר, מערכת וואלה! NEWS
חבר חדש. אריאנה ודלטון/מערכת וואלה! NEWS, אמיר

אל המקום השני והמכובד מגיעה בינלאומית אחרת, יעל שלביה שמה שלמרות הרצון הטוב שלה להתגייס לצה"ל, היא קיבלה דחייה של שבוע ימים כפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס, זאת לאחר שחזרה מארצות הברית - שם שהתה עם בן הזוג שלה. שלביה שחזרה בתחילת השבוע נכנסה לבידוד של שבועיים ולאחריו תוכל להתייצב בבקו"ם.

יעל שלביה. אינסטגרם, צילום מסך
דוחה את הגיוס. יעל/צילום מסך, אינסטגרם

ובמקום הראשון, האתגר הוויראלי של וואלה! סלבס שקורא לכולם לא לצאת מהבית. הגברת הראשונה של עולם הרכילות פנתה למפורסמים וביקשה מהם להצטלם עם דף ועליו ההאשטג וואלהנשארבבית כשכל אחד מהסלבס מפרט עבור מי הוא נשאר בבית ומאתגר שלושה חברים אחרים שלו. אז אם ראיתם תמונות של אילנית לוי, אופירה אסייג, דין מירושניקוב, קסניה טרנטול, בל אגם או ניקול ראידמן עם השלט - אתם יודעים מי אחראי על זה.

#וואלהנשארבבית, וואלה! סלבס. אינסטגרם, מערכת וואלה! NEWS
וואלה! סלבס מרימה/מערכת וואלה! NEWS, אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • הרשימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully