וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומן הקורונה: גם רותם סלע פשוט לא יכולה להתאפק...

28.3.2020 / 0:01

זה רק נראה נוצץ, כי הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. בימים אלה, כשכולם צריכים להישאר בבית, אסי עזר מאותגר, דין מירושניקוב מתפשט, כוכב "חתונה ממבט ראשון" מדבר עם חיות ורותם סלע מתפרקת, בערך. צפו. וואלה! סלבס עממית

רותם סלע עם בתה אן באינסטגרם (צילום מסך)

לא תאמינו, אבל דנה אינטרנשיונל קונה במכולת. עדן בן זקן עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ואיתי לוי - גם הוא עובד עם המכשירים בחדר הכושר כדי להשוויץ בגזרה. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת המפורסמים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

גם בתקופה שבה עם ישראל מונחה להישאר בחדר האינטימי שלו בגלל וירוס הקורונה, הכוכבים ממשיכים לשתף בחוויות שלהם, כך שוואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי גם בבית זה רק נראה נוצץ, או במילים אחרות #יומן_הקורונה.

גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ 28/3/20. אינסטגרם, צילום מסך
רותם סלע/צילום מסך, אינסטגרם

כן, רותם סלע, כולם מבינים שאחרי שבועיים בחברת ילדים בלי מסגרות חינוכיות, אחרי ימים ארוכים בלי לצאת לעבודה או לראות אף אחד מלבד בן הזוג, בגלל שעות ארוכות של לחץ ודיווחים, ויכוחים וחדשות, עוד ילדים ושיחות טלפון בלתי נגמרות והופעות בידוד, אחרי הודעות ווטסאפ ומריבה עם הפרטנר ועוד ילדים שבאמת, אבל ממש לא אשמים, כל מה שאפשר לעשות הוא #לצחוק_או_לבכות. כרגע בעיקר לבכות.

רק נראה נוצץ 28/3/20. אינסטגרם, צילום מסך
אסי עזר/צילום מסך, אינסטגרם

מחפשים תעסוקה? אסי עזר, למשל, מצא דרך נהדרת לשכוח מהפרובלמות שבחוץ: פאזל מיליון חלקים, שכנראה לקח לו שעות ארוכות לפצח, הדיר שינה מעיניו, אפשר לבעלו להירגע עם עצמו והשאיר את המנחה במשך שבוע שלם בבית, ממש על פי ההנחיות המיוחדות #וואלהנשארבבית

רק נראה נוצץ 28/3/20. אינסטגרם, צילום מסך
עוז זהבי/צילום מסך, אינסטגרם

יש את "הצעקה" של מונק, פיסת אמנות נחשבת מלפני יותר מ-100 שנים, אבל יש גם את הזעקה של עוז זהבי. גם לו בא לצעוק #די_כברררר

רק נראה נוצץ 28/3/20. אינסטגרם, צילום מסך
דין מירושניקוב/צילום מסך, אינסטגרם

ויש את אלה שמנצלים את הבידוד החברתי והעובדה שהם לא יוצאים מהבית או טורחים להתלבש בבגדים שהם קצת יותר מפיג'מה עבור #שריפת_קלוריות בדרך קצת יותר... סקסית. או זה, או שדין מירושניקוב מצטלם בעירום עם החברה רק כי נחמד לו.

רק נראה נוצץ 28/3/20. אינסטגרם, צילום מסך
אריק חביב/צילום מסך, אינסטגרם

התקופה הזאת, הבידוד החברתי, זה ש"חתונה ממבט ראשון" משודרת על המסך, העובדה שכולם מרגישים מנותקים מהשגרה, גורמת לאנשים לעשות דברים מוזרים. לאריק חביב, אחד החתנים מהמסך, היא גורמת להתחיל לדבר עם בעלי חיים, כמו הציפור החביבה על הטיילת. לא, זה שיש לאריק גם דובי בתכנית לא נחשב!

רק נראה נוצץ 28/3/20. אינסטגרם, צילום מסך
חני נחמיאס/צילום מסך, אינסטגרם

כשלפני כל פעם שפוסעים מבע לדלת הבית צריך לזכור לא רק את הארנק, המפתח ואולי גם סלולרי, אלא גם להתחמש בכפפות, מסכה משוכללת, כובע שיגן על השיער, משקפי רתכים וקילו של אבקת כביסה - רק כדי לחטא את הבגדים שנשמו קצת אוויר חוץ - אין פלא שחני נחמיאס עושה קניות בסופרמרקט ריק. #דרוש_שליח

רק נראה נוצץ 28/3/20. אינסטגרם, צילום מסך
קיילי ג'נר/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: קיילי ג'נר ודעת שהיא לא בדיוק יכולה לצאת מהבית בתקופה הקרובה, בטח שלא לעבור בנמל תעופה או לעלות על מטוס פרטי, גם אם בדיוק עבר חיטוי יסודי. אז למה, הו למה משחק #מצא_את_ההבדלים בין שתי התמונות שפרסמה ברשת, אלה שבטח צולמו בחופשת הביקיני האחרונה שלה, היה באמת נחוץ?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully