וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואו, לא יאמן כמה כסף ריהאנה תרמה לנפגעי הקורונה ולרופאים

22.3.2020 / 0:05

הזמרת המפורסמת כנראה לקחה קשה את כל המצב בעולם בעקבות מגיפת וירוס הקורונה - כך שריהאנה החליטה להעניק, בעזרת קרן התרומות שלה, סכום מטורף. הכל על מנת לעזור לנפגעי המחלה ולרופאים. וואלה! סלבס נשמה טובה

ריהאנה בטקס פרסי האופנה הבריטיים 2019

נראה שבשבועות האחרונים כולם עדים לעזרה ההדדית ולאחווה בעולם בגלל מגיפת וירוס הקורונה - רבים מנסים לעזור ולסייע בכל צורה ובכל דרך. בזמן שזמרים עושים שידורים חיים של הופעות שלהם, כוכבי ילדים מקיימים גם הם שיחות בשידור חי האחד עם השנייה בשביל לספק תעסוקה לילדים המשועממים ויש את אלה שגם תורמים כספים. קחו לדוגמא את הפופסטאר המפורסמת, ריהאנה, שהחליטה לפתוח את הארנק, לדחוף את היד עמוק עמוק ולתרום סכום מטורף למען נפגעי הקורונה והצוות הרפואי.

רכלו על ריהאנה באינסטגרם

ריהאנה פנטי savage x fenty. GettyImages
פתחה את הארנק. ריהאנה/GettyImages

אתרי הרכילות מעבר לים ידעו לספר כי הילדה הרעה מברבדוס אולי לא כל כך רעה אחרת איך תסבירו את העובדה שהיא תרמה בזכות קרן התרומות שלה סכום של, שימו לב, חמישה מיליון דולר!

כן, הזמרת שלאחרונה קצת נעלמה מאור הזרקורים - הודיעה כי היא תתרום את הכסף על מנת לעזור למי שצריך בארצות הברית וגם במדינות אחרות. על פי בקשתה של הזמרת, הסכום המטורף יתחלק בין רכישת מזון לאלו הזקוקים לו לבין עזרה לסגל הרפואי ובשיפור התנאים עבורם בזמנים כאלו קשים.


וואלה! סלבס רצתה לתרום אוכל אבל היא לא עמדה בפיתוי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ריהאנה. GettyImages
תרמתי בעבודה/GettyImages
ריהאנה. GettyImages
ממש רוטשילד! ריהאנה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully