וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: בר רפאלי מסתבכת עם הקורונה

20.3.2020 / 0:01

בזמן שדנה אינטרנשיונל פתחה ג'ורה על אביב גפן, הגולשים ברשת החליטו לפתוח פה על לא אחרת מאשר בר רפאלי, והכל בגלל נגיף הקורונה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

את הרשימה נפתח עם קצת חדשות טובות. בכל זאת, עם כל משבר הקורונה, צריך גם לשמוח קצת אז תסמסו מזל טוב לדינה סנדרסון ובן זוגה, הבמאי יובל שפרמן, שעם כל החדשות על הקורונה והממשלה שבדרך שכחו לספר לכם שהם מצפים לבייבי משותף ראשון.

דינה סנדרסון. ראובן שניידר,
שיהיה במזל!/ראובן שניידר

נמשיך למקום הרביעי, שם נמצאות חדשות שנגמרו בטוב, כי אם הטייס במטוס הפרטי עליו עלתה ניקול ראידמן בשביל להגיע לארץ הקודש לא היה שם לב ששני הגלגלים שלו התפוצצו רגע לפיני ההמראה, אז המעושרת עם הפה הכי גדול הייתה נאלצת לקחת חלק בנחיתת חירום מפחידה ביותר. אבל למזלה, הטייס שמע את הפיצוצים ועצר את הטיסה עד שהחליפו מטוס.

ניקול ראידמן. ניקול ראידמן, צילום מסך
ברגע האחרון. ניקול/צילום מסך, ניקול ראידמן

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת חברה של הראידמן, אחת דנה אינטרנשיונל, שלא ממש אוהבת לשמור את המחשבות שלה לעצמה - כך שבמהלך ניקיון שעשתה, מצאה הדיווה גיליון של שער טיים אאוט בלונדון והחליטה לשתף אותו תוך שהיא לועגת לאביב גפן בטענה שהזמר המוכשר תמיד חלם להגשים את החלום הגדול בלונדון בזמן שהוא קרא לה פרחה מקומית. אז דנה החליטה להראות לו שהיא דווקא כן הגשימה את החלום בזמנו.

דנה אינטרנשיונל. צילום מסך, צילום מסך
הגשימה את החלום. דנה/צילום מסך, צילום מסך

אל המקום השני והמכובד מגיעה הביוטרית אשלי וקסמן בקשי, שכנראה מאוד אוהבת ומחוברת למעריצים שלה, אחרת איך תסבירו את העובדה שברגע שמעריצה דפקה לה על הדלת וביקשה סלפי, בקשי מיד הסכימה ואפילו לא כעסה שאחרי כמה דקות אותה מעריצה הביאה איתה את כל החברות שלה. השכנים של בקשי, לעומת זאת - רצו להזמין משטרה, אבל אשלי המתוקה סידרה את העניינים.

אשלי וקסמן בקשי. מיקי סנדרוסי,
מחזירה אהבה. אשלי/מיקי סנדרוסי

ובמקום הראשון מי שלא ממש זוכה לנחת מהעוקבים שלה היא דווקא בר רפאלי, שהעלתה השבוע תמונה שלה מלב ים והוסיפה את הכיתוב "לקחתי את עניין הבידוד הזה ברצינות" (בתרגום חופשי) ואת ההאשטאג #קורונה. הדבר, כפי שכבר הבנתם - הרגיז מאוד את העוקבים שהיו לא כל כך נעימים בתגובות שלהם.

בר רפאלי באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
חטפה בגלל הקורונה/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully