וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסור להשוות? החתונה של אייל ואילנית VS האירוע של גולן ודניאל

20.3.2020 / 0:03

לפני כשבוע, הזמר לקח את דניאל גרינברג לאישה - באירוע חתונה שהיה שונה לגמרי מהפעם הראשונה שבה אייל גולן עמד תחת החופה, אי שם בתקופה שבה קרא לאילנית לוי "אשתי". עכשיו וואלה! סלבס רוצה שתבחרו: איזה מהאירועים יותר הלהיב אתכם? אתם קובעים

אייל גולן חתונה/ניר פקין

קורונה, פוליטיקה וצרות אחרות, לא גרמו לקהל הישראלי להתעסק פחות באחד האירועים המדוברים ביותר בישראל בתקופה האחרונה: החתונה של אייל גולן עם בחירת לבו הצעירה, הדוגמנית דניאל גרינברג. האירוע תוכנן במשך חודשים, החלום כמעט שהתגשם, התקשורת דיווחה בהרחבה ואז... נגיף שמאיים על העולם כולו שינה את התכניות והפך את אירוע האיחוד הרומנטי לשונה לחלוטין.

זה בסדר, הזמר בן ה-48 אולי יכול היה להתנחם בעובדה שכאשר היה בן 30, לפני לא מעט שנים, כבר ערך אירוע חתונה ברוב פאר והדר, כאשר לקח לאישה את מלכת היופי דאז, אילנית לוי. איזה יופי? אז זהו, שהחתונה של אייל עם אילנית נערכה בשנת 2002, בגן אירועים באזור ירקונים, נכחו כאלף אורחים, בהם אנשי עסקים מהארץ ומחו"ל, שחקני כדורגל וחבריו מתחום הזמר הים תיכוני.

רכלו על החתונות של אייל גולן באינסטגרם

אייל גולן דניאל גרינברג. יח"צ,
אייל גולן ודניאל גרינברג, תחת החופה לפני כשבוע/יח"צ

בחתונה של שנת 2020, בגלל הנחיות משרד הבריאות סביב וירוס הקורונה שפורסמו ערב לפני ההילולה, מתוך כ-1,200 המוזמנים לאירוע שהפיקה אירית רחמים - יכלו בסופו של דבר להגיע רק כ-100 בני אדם. אלה, כללו בני משפחה קרובה וחברים נוצצים מהעבודה של אייל או מסביבתה של דניאל, כמובן. אי אפשר להשוות? אז זהו שאתם חייבים!

עוד בוואלה!

היפה של אייל גולן? כל מה שאתם צריכים לדעת על דניאל גרינברג

לכתבה המלאה

נכון שמאז, גם אילנית עברה עוד חתונה (הפעם, עם בעלה הנוכחי שיחייה, אלירז שדה). נכון שמה שהיה אופנתי אז, אולי נראה קצת שונה היום. נכון שלאייל כבר יש שלושה ילדים, פלוס עוד אחד כבר בדרך מאשתו הנוכחית.

אז מה, וואלה! סלבס מבקשת שתחשבו, תשוו ותנסו להחליט איזה מאירועי החתונה יותר הלהיב אתכם: זה של גולן עם אילנית או דווקא של הגולן עם דניאל? הצביעו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully