וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומן הקורונה: זה מה שבן אל, עדן פינס ואיתי לוי עושים בבית

21.3.2020 / 1:17

זה רק נראה נוצץ, כי הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. כעת, כשכולם צריכים להישאר בבית, איתי לוי מתפלל, נועה תשבי מורה, אלה לי מחפשת נופים אקזוטיים ומשה פרץ מבזבז נייר טואלט. צפו. וואלה! סלבס עממית

משה פרץ משחק בבית (אינסטגרם)

לא תאמינו, אבל אסתי גינזבורג קונה במכולת. עדן בן זקן עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ומשה פרץ - גם הוא עובד עם המכשירים בחדר הכושר כדי להשוויץ בגזרה. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת המפורסמים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

גם בתקופה שבה עם ישראל מונחה להישאר בבית בגלל וירוס הקורונה, הכוכבים ממשיכים לשתף בחוויות שלהם, כך שוואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי זה רק נראה נוצץ, או במילים אחרות #יומן_הקורונה.

גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ 21/3/20. אינסטגרם, צילום מסך
משה פרץ/צילום מסך, אינסטגרם

משה פרץ, בתקופות קשות בהן אדם נלחם באדם על כל אריזת נייר טואלט על המדף במרכול, בימים שבהם אסור להוציא את המילה "טישו" מהפה וכולם חרדים לשלום שבנם, אתה בוחר להשתמש בגליל בתור כדור? #תירגעו #היסטריית_טואלטיקה

רק נראה נוצץ 21/3/20. אינסטגרם, צילום מסך
עדן פינס/צילום מסך, אינסטגרם

תודה לאל, לפחות את המשלוחים המרגשים השאירו לנו. לא משנה אם שליח פיצה, ההוא שעושה פרצופים מהסופר, או חבילה שהזמנתם הרבה לפני הבלאגן והופכת את המקהל ל#סמיילי_אנושי - ממש כמו אצל עדן פינס - אם ייקחו את זה, האנושות באמת תיכנס לדיכאון!

רק נראה נוצץ 21/3/20. אינסטגרם, צילום מסך
נועה תשבי/צילום מסך, אינסטגרם

אם מערכת החינוך עוד לא הסתגלה למצב, אין סיבה שהורים לא יהפכו ל#מחנכים_מבית עבור ילדיהם לכמה רגעים. מעתה, אמרו נועה תשבי, לא רק שחקנית/ מפיקה/ דוגמנית לפרקים, אלא גננת.

רק נראה נוצץ 21/3/20. אינסטגרם, צילום מסך
עמרי בן נתן/צילום מסך, אינסטגרם

יש כאלה שלא זקוקים להצהרות, אזהרות והוראות של הרשויות הרשמיות, הם יודעים מה טוב לכם בימים טרופים אלה. אהמ, עמרי בן נתן, עמרי "#הישארו_בבית" בן נתן, עמרי "הישארו בבית באמא'שלכם" בן נתן.

רק נראה נוצץ 21/3/20. אינסטגרם, צילום מסך
איתי לוי/צילום מסך, אינסטגרם

הנה פעילות שאפשר להעביר איתה את הזמן לכמה רגעים: שיחות עם ההשגחה העליונה, בורא עולם או סתם פטפוט לכמה רגעים עם השכן מהמרפסת הצמודה שמציץ על הזמיר איתי לוי מניח תפילין ברגע של קדושה. #רק_תפילה_אשא

רק נראה נוצץ 21/3/20. אינסטגרם, צילום מסך
בן אל תבורי/צילום מסך, אינסטגרם

בן אל תבורי, השתגעת כשחלטת להשוויץ בריבועים בבטן מול המראה, בשעה שעם ישראל מסוגר, מפוחד ואוכל את עצמו לדעת, רק כי הוא לא יודע איך לשמור על החיטובים כאשר מכוני הכושר סגורים, קבוצות הריצה פוזרו וכללל האימונים האישיים בוטלו? #ווי_איתך

רק נראה נוצץ 21/3/20. אינסטגרם, צילום מסך
אלה לי להב/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: כשכל החופים האקזוטיים הם זיכרון מתוק, כשהגשם יורד וגם ככה אסור לצאת החוצה, כשטיולים הם לא אופציה וכנראה שאיש לא יבחן מטוס מבפנים בחודשים הקרובים, אלה לי הצעירה מחפשת #נופים יפים לא פחות לטובת צילומים. נניח, של המדרגות בבית שלה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully